Как поругались части компьютера?

Катя Кузь
Були собі монітор, процесор, пам'ять і клавіатура. Жили вони у злагоді, доки не виникла між ними суперечка, що до того, хто з них найголовніший?...
    Процесор каже: « Я тут найголовніший, бо без мене нічого не відбуватиметься. Я- мозок всього комп’ютера.»
    « Це все так,» - каже пам'ять. «Але ж я все це запам’ятовую і зберігаю. Я працюю, коли комп’ютер включений, та ще й зберігаю і накопичую інформацію.»
    Клавіатура образилася: «Але я ввожу усю ту інформацію, що ті зберігаєш.»
    Монітор послухав все це, та й каже: «Навіщо ви сперечаєтеся? Всі ми по одинці нічого неварті, тільки купа брухту. А всі разом дуже потрібний людям пристрій. Процесор керує роботою комп’ютера, без мене не можна побачити результатів роботи, без клавіатури не можна було б подавати команди, ну, а пам'ять потрібна,щоб робота не пройшла даремно. То ж давайте працювати разом і більше не свариться.»
    Всі заспокоїлися і почали працювати разом.