Канон Андрея Критского Пн. , Песнь 6

Алкора
ПОНЕДЕЛЬНИК ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Песнь 6

Из http://www.proza.ru/2013/03/24/1366

Скорбя, я воззвал к милосердию Бога -
Из ада услышал Он вопли мои.
Помилуй мя Боже, помилуй! Так много
Успел согрешить я за прежние дни!

И искренность слез, и к смиренью стремленье,
Поверь, не придуманы мною… я слаб,
Прости меня Отче, гордыня и тленье
Опутали сетью и сводят с ума!

Бунтует душа, как Дафан с Авироном,
Невзгоды клеймит, ищет легких дорог,
Безумная! Земли разверзнутся скоро,
Заплачешь из ада: «Помилуй мя, Бог!»

Свирепа как бык, ты Ефрему подобна,
Но серной спасай из тенет свою жизнь,
Нас вывел не зря Моисей на свободу,
Проказа греха исцелима – молись!

О,Троица, не разделенная в лицах,
Все три - Единица: Отец, Сын и Дух!
 
Моли, Богородица, Бога, пусть длится
"О радуйся, Дева" и радует слух…

Оригинал (ц/слав):

Песнь 6

Ирмос: Возопих всем сердцем моим к щедрому Богу, и услыша мя от ада преисподняго, и возведе от тли живот мой.

Слезы, Спасе, очию моею и из глубины воздыхания чисте приношу, вопиющу сердцу: Боже, согреших Ти, очисти мя.
Уклонилася еси, душе, от Господа твоего, якоже Дафан и Авирон, но пощади, воззови из ада преисподняго, да не пропасть земная тебе покрыет.
Яко юница, душе, разсвирепевшая, уподобилася еси Ефрему, яко серна от тенет сохрани житие, вперивши деянием ум и зрением.
Рука нас Моисеова да уверит, душе, како может Бог прокаженное житие убелити и очистити, и не отчайся сама себе, аще и прокаженна еси.

Тро;ица есмь Про;ста, Нераздельна, раздельна Личне, и Еди;ница есмь естеством соединена, Отец глаголет, и Сын, и Божественный Дух.

Утроба Твоя Бога нам роди, воображена по нам: Егоже, яко Создателя всех, моли, Богородице, да молитвами Твоими оправдимся.

см. http://www.proza.ru/2013/03/26/1901