Канон Андрея Критского Пн. , Песнь 3

Алкора
ПОНЕДЕЛЬНИК ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА
Песнь 3

Из http://www.proza.ru/2013/03/21/879

На камне неподвижном, где заповеди Божьи,
Ты утверди, Господь мой, все помыслы мои.
Опять несутся мысли по жизни бездорожью,
Где вновь Содом с Гоморрой, что Ты огнем палил…

Пролей свой гнев на грешных! Душа моя, спасайся,
Как Лот бежал на гору от ярости Творца.
В погибели Содома свой нрав смири, покайся,-
Господь, я очень грешен… - Не отврати лица!

Господь мой, пастырь добрый, не презирай заблудших,
Как агнца в пустыне, на место возврати,
Мой Иисус, Спаситель, с Тобой я стану лучше,
Тобою оправдаюсь, не закрывай пути!

О, Троица Святая, единая в Трех Лицах,
Спаси от обольщений, от тяжких пут греха!

Престол Господний - Дева, пусть наша радость длится,
Хранительница Жизни, души Нетленный Храм!


Оригинал (на ц/славянском):

Песнь 3

Ирмос: На недвижимом, Христе, камени заповедей Твоих утверди мое помышление.

Огнь от Господа иногда Господь одождив, землю содомскую прежде попали.
На горе спасайся, душе, якоже Лот оный, и в Сигор угонзай.
Бегай запаления, о душе, бегай содомскаго горения, бегай тления Божественнаго пламене.
Согреших Тебе един аз, согреших паче всех, Христе Спасе, да не презриши мене.
Ты еси Пастырь добрый, взыщи мене, агнца, и заблуждшаго да не презриши мене.
Ты еси сладкий Иисусе, Ты еси Создателю мой, в Тебе, Спасе, оправдаюся.
Исповедаюся Тебе, Спасе, согреших, согреших Ти; но ослаби, остави ми, яко благоутробен.

О Тро;ице Еди;нице Боже, спаси нас от прелести, и искушений, и обстояний.

Радуйся, Богоприятная утробо, радуйся, престоле Господень, радуйся, Мати Жизни нашея.

см. http://www.proza.ru/2013/03/23/1177