Как меня доводили до создания Валенсии

Валерия Ципура
Как меня доводили до создания Валенсии

Завідуючій філії № 076
ТОБО № 7511/076
Н.П. Димуші
Валерії Леонідівни Ціпури
мешкає за адресою:
м. Луганськ, містечко Щорса
д. 22 кв. 10
і. н. 2774708626
т. д. (0642) 504106
т. м. (066) 0671152

з а я в а
Шановний керівник філії № 076 ТОБО «Ощадбанк» Надія Петрівна Димуша! У березні 2010 року мені необхідно було оплатити публікацію у Красноярську. У відкритті рахунку мені відмовили, сказали, що громадяни України не мають права перераховувати гроші із рахунків за кордон, прийшлось скористатися мало вигідним із-за відсотків Western Union. Нещодавно із електронної пошти довідалась із листа красноярської сторони, що гроші вони так і не отримали, у зв’язку із тим, що від них вимагали сплати відсотків. Якого я отримала листа навожу нижче:
От кого: Золотарева Галина Ивановна <astra07@inbox.ru>

Кому: Валерия Ципура <maslokakao@mail.ru>


Дата: Вт 16 Ноя 2010 18:42:07
Тема: Re: про статью

Здравствуйте, Валерия!
По поводу года издания, не беспокойтесь, это наши внутренние проблемы. Если надо, мы подтвердим Ваше участие. Кстати, деньги по переводу мы так и не получили, так как там были какие-то дикие проценты за перевод. Может Вы их сможете получить назад.
18.11.2010 мы проводим новую (аналогичную) заочную конференцию с публикацией сборника, а 14.12.2010 очную. Присылайте Ваши статьи!
С уважением,
Г.И. Золотарева

Також навожу ксерокопію із примірника документа Ощадбанку, який засвідчує, що я сплатила за публікацію 7 доларів, і за переказ грошей 5 доларів. Якщо я вже сплатила відсотки, як може інша сторона їх вимагати? Я вже отримувала гроші по Western Union і ніяких відсотків від мене не вимагали. Це як у поштових переказах - хто відправляє кореспонденцію - той і проплачує конверт і марки, а не отримуюча сторона.
Прошу розібратися із випадком з вимагання відсотків у Красноярську (можна відправити листа на <astra07@inbox.ru>, щоб встановити хто став вимагати відсотків).

25.12.2010

Завідуючій філії № 076
ТОБО № 7511/076
Н.П. Димуші
Валерії Леонідівни Ціпури,
що мешкає за адресою:
м. Луганськ, містечко Щорса
д. 22 кв. 10
т. д. 504106 т. м. (066) 0671152

з а я в а
Шановна завідуюча філії № 076 ТОБО «Ощадбанк» Надія Петрівна Димуша! У березні 2010 року мені необхідно було оплатити публікацію у Красноярську. 15.03.2010 я переказала на GALINA IVANOVNA ZOLOTAREVA 7 доларів і сплатила за цей переказ 5 доларів. Г.І. Золотарьова написала електронною поштою наступного листа:
От кого: Золотарева Галина Ивановна <astra07@inbox.ru>

Кому: Валерия Ципура <maslokakao@mail.ru>


Дата: Вт 16 Ноя 2010 18:42:07
Тема: Re: про статью

Здравствуйте, Валерия!
… Кстати, деньги по переводу мы так и не получили, так как там были какие-то дикие проценты за перевод. Может Вы их сможете получить назад.
… Г.И. Золотарева

Звичайно у банківській та поштовій практиці витрати з переказів, листування сплачує сторона, що відправляє гроші чи листи чи інше.
Прошу розібратися із випадком з вимагання комісійних при отриманні грошей.

29.12.2010
Копію квитанції про переказ
Western Union додаю (1 стор.)
Заявление сотрудницы Сбербанка не приняли. На мою просьбу разобраться вместе в чем дело сказали, чтобы я переписала заявление на имя и. о. управляющего Компанцевой И.А. (и чтобы зашла в валютный отдел к Киселевой Юлии Юрьевне, что ан кв. Гагарина, 3а) и забирала свои деньги, при этом только в размере 7 долларов, мол 5 долларов комиссии я в этом случае теряю, то что я хочу разобраться они так и не поняли, хотя я об этом написала и раз пять сказала. В Украинском профессиональном банке молодой человек посоветовал зайти на сайт Western Union, чтобы узнать телефонный номер поддержки. Я так и сделала по телефону 0-800-500-1000 позвонила в Украинскую финансовую группу, поговорила с Ириной Шимковой, та сказала, что отделение банка, которое отправляло платеж, должно было принять заявление, и уже связываться с конторой УФГ. Узнала координаты платежа и мои и сказала, что будет уже разбираться дальше завтра.
30.12.2010 в 11:48 по телефону (067) 2177833 мне перезвонила Шимкова Ирина и сказала, что ранее заблокированные деньги теперь активны в двух направлениях. И что их может получить Красноярск и я тоже их могу получить. Я попросила сказать, действительно ли то, что она рассказывала вчера по поводу того, что я должна была принести заявление в отделение, откуда отправляла платеж, а уже они должны были бы позвонить в Украинскую финансовую группу и разбираться с ними  сами. Она ответила, что это так. Я сказала, что тогда все равно, даже если все прояснилось, буду подавать заявление, поскольку работницы отделения получается обманывают меня и вводят в заблуждение. Шимкова обещала перезвонить в 14 или в 15, но так и не перезвонила. Приблизительно в 16:30 я сама пошла разбираться в сбербанк с заявлением, написанным выше от 29.12.2010, мне опять отказали в приеме заявления. Уже была на месте Н.П. Дымуша, но она сказала, что мне уже говорили о том, что я должна переписать заявление на И.А. Компанцеву и что у нее, Н.П. Дымуши нет права подписи и т. д. Я не понимаю, зачем для того, чтобы позвонить в украинскую финансовую группу и разобраться в чем дело и почему требуют в красноярском банке проценты нужно право подписи. По-моему весь этот спектакль был исключительно для того, чтобы в заявлении не фигурировал ни номер отделения, ни звучала фамилия Н.П. Дымуши. Мне сказали, чтобы я переписала заявление на И.А. Компанцеву, я это сделала, но когда попросила зарегистрировать уже это переписанное заявление, сказали, что регистрация только на кв. Гагарина, и что его могут только передать. Т. е. у меня не осталось ни номера входящего, ни ксерокопии заявления. По-моему, работницы сбербанка даже и без наличия права подписи должны были принять к рассмотрению заявление и разобраться в ситуации. По сути они нарушили мое право на обращение граждан, в другом первым попавшемся по дороге домой банке посоветовали войти в Интернет на сайт Western Union и найти телефоны поддержки, найти телефон Украинской финансовой группы, созваниваться с ними, разбираться, т. е. делать работу, которую должны были сделать в отделении № 076, заставили переписать заявление и в связи с этим оно не прошло у них по входящей документации. Моя просьба к И.А. Компанцевой ответить, должны ли были принять у меня и зарегистрировать заявление и разбираться сами в Украинской финансовой группой еще 29.12.2010?
Заявление, которое вчера (29.12.2010) у меня взяла без всяких о том записей Н.П. Дымуша:
В. о. керуючого
ФЛМВОБ №7511
І.А. Компанцевій
Валерії Леонідівни Ціпури,
мешкає за адресою:
м. Луганськ, містечко Щорса
д. 22 кв. 10
т. д. 504106 т. м. (066) 0671152

з а я в а
Шановна І.А. Компанцева! У березні 2010 року мені необхідно було оплатити публікацію у Красноярську. 15.03.2010 я переказала на GALINA IVANOVNA ZOLOTAREVA 7 доларів і сплатила за цей переказ 5 доларів. Г.І. Золотарьова написала електронною поштою наступного листа:
От кого: Золотарева Галина Ивановна <astra07@inbox.ru>

Кому: Валерия Ципура <maslokakao@mail.ru>


Дата: Вт 16 Ноя 2010 18:42:07
Тема: Re: про статью

Здравствуйте, Валерия!
… Кстати, деньги по переводу мы так и не получили, так как там были какие-то дикие проценты за перевод. Может Вы их сможете получить назад.
… Г.И. Золотарева

Звичайно у банківській та поштовій практиці витрати з переказів, листування сплачує сторона, що відправляє гроші чи листи чи інше.
Прошу розібратися із випадком з вимагання комісійних при отриманні грошей.
Копію квитанції про переказ
Western Union додаю (1 стор.)

30.12.2010
Теперь я хочу подать новое заявление.
Голові правління «Ощадбанку»
В.І. Козаку
Валерії Леонідівни Ціпури,
мешкає за адресою:
м. Луганськ, містечко Щорса
д. 22 кв. 10
т. д. 504106 т. м. (066) 0671152

з а я в а
Шановний В.І. Козак! 25.12.2010 я звернулася до ТОБО № 7511/076 з питанням щодо того, що у Красноярську хтось став вимагати процентів від людей, яким я послала кошти 15.03.2010 через вказане відділення через Western Union. Я розказала цю ситуацію, запитала на кого писати заяву, щоб розібралися із ситуацією, мені сказали, що всі питання до Української фінансової групи, коли стала питати прізвища їх керівника, то сказали, що це Н.П. Димуша, але все рівно ніяких заяв приймати не будуть.
29.12.2010 я принесла заяву на Н.П. Димушу із проханням розібратися із тим, хто вимагає відсотки у Красноярську. Мені сказали, що заяву треба переписати на І.А. Компанцеву, їхати на кв. Гагаріна, 3а, забирати гроші через валютний відділ через Ю.Ю. Кисельву. Я сказала, що може і буду забирати гроші, якщо і далі вимагатимуть відсотки у Красноярську, але сказала, і в заяві написала основну мету: «Прошу розібратися із випадком вимагання комісійних при отриманні грошей».
Ніхто з цим не став розбиратися, просто відмовили і у прийнятті заяви до виконання і у самому виконанні. Я зайшла до першого іншого банку, який зустрівся по дорозі до дому, із проханням проконсультувати у цій ситуації що робити. Підказали зайти на сайт Western Union, щоб дізнатися телефону підтримки, що я і зробила і за телефоном 0-800-500-1000 отримала інформацію, що заяву у мене повинні були прийняти і що повинні були по прийнятті заяви дзвонити до Української фінансової групи. У мене дізналися номеру платежу від 15.03.2010, інші дані, сказали, що розберуться. Тобто по суті я робила роботу, яку повинні були зробити працівники відділеня.
Коли 30.12.2010 я прийшла знову до відділення, щоб все ж таки подати як треба заяву, у мене її знову таки не прийняли, сказали переписати, замість Н.П. Димуши звертатися на І.А. Компанцеву виправдовуючи це тим, що у Н.П. Димуші нема права підпису. Хіба для того, щоб зв’язатися із УФГ треба мати права підпису? Завідуюча відділення ввела мене в оману навмисно? З якою метою? Заяву я переписала, але так як вона вже не на відділення, то і прийняли її без реєстрації, тобто роби з нею що хочеш, може нікуди і не дійти.
Прошу вас дати відповідь на питання: «Чи повинні були у мене прийняти, зареєструвати та прийняти до виконання наступну заяву і розбиратися із нею із Українською фінансовою групою ще 29.12.2010?»
20.02.2011 я увидела в почтовом ящике письмо с Киева со Сбербанка
«Державний ощадний банк України» Відкрите акціонерне товариство вул. Госпітальна, 12-г, м. Київ, 01001, Україна тел.: (044) 247-85-69, факс: (044) 247-85-68
Укрпошта Київ 1 ЦОС 1602 1120 Укрпошта Україна 1.80 Ukraina
Ціпурі В.Л. вул. Ціпура, 22, кв. 10 містечко Щорса, м. Луганськ-1 91031
(какие безграмотные, написали вул. Ціпура и м. Луганськ-1 вместо м. Луганськ-31, ужас, куда я попала)
Державний ощадний банк України Відкрите акціонерне товариство Україна, 01023, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-г, тел.: (380 44) 247-8569, факс: (380 44) 247-8568
«State Saving Bank of Ukraine» Joint Stock Company 01023, 12-g Hospitalna Street, Kyiv, Ukraine tel.: (380 44) 247-8569, fax: (380 44) 247-8568
14.02.2011 № 11/3-50/278/328г
На № _____________

Гр. Ціпурі В.Л.
вул. Ціпура, містечко Щорса,
22, кв. 10. м. Луганськ-1,
91031
Шановна Валеріє Леонідівно!
Керівництвом ВАТ «Ощадбанк» уважно розглянуто Ваше звернення від 31.02.2011 р. Повідомляємо наступне.
Згідно тарифів за грошові перекази по системі Western Union, 15.03.2010 р. з Вас була утримана належна комісійна винагорода за переказ коштів в ТВБВ № 7511/076. Також зазначаємо, що комісія стягується лише з відправника.
У зв’язку з цим порушень при стягненні з Вас комісійної винагороди відповідальними працівниками ВАТ «Ощадбанк» не вбачається.
З повагою,
Заступник голови правління А.О. Тютюн

107220
Вик. Поліщук І.В.
Тел. 044-270-73-82"

Уважаемые! Я сомневаюсь, что вы «уважно» рассмотрели мое письмо, так как оно не от 31.02.2011, а от 31.12.2010

Это наверное идиоты. Я им о том, что у меня заявление не приняли, и что я делала работу сотрудниц отделения, и что они меня отсылали деньги забрать назад, вместо того, чтобы выполнить свою функцию и чтобы получающая сторона смогла получить деньги, а они про комиссионные. Ужас. Уроды. Я им нарушения по функциям, про то, что свою работу не делают, а они о том, что те "правильно пишут свои Ф.И.О." Я ведь не жаловалась на то, что с меня взяли комиссионные. Я жаловалась совсем на другое. Будьте вы прокляты за то, что издевались надо мною, жирные, ленивые, ни за что не отвечающие, подлые и лживые скотины!
 
Вот приблизительно в эти дни у меня и возникло желание и потребность создать своё государство, поскольку кредит доверия в отношении честности и порядочности украинские банки, действующие по попустительсту украинского государства, утратили в те дни от меня навсегда, как и это украинское государство.
Валерия Ципура
Луганск-Аврамовка
2010-9.03.2013