Якби-я був сином свiтла-

Валентин Лученко
Якби я був Сином Світла, я би попросив Командора відпустити мене на Землю у довготривале відрядження. Я б народився у якійсь підходящій родині, що мешкає на березі моря. Добре аби це був острів, краще за все Сардинія.
...
Змалечку я милувався горами. Наповнював тільце мале щодня сонячним світлом. Вночі прокидався запівночі, дивився до запаморочення на небо, виглядаючи а чи не пролетить Корабель наш зоряний поблизу цієї планети дивної. Посміхався замріяно. Променився світлом, літав іноді непомітно над садами, де дозрівають помаранчі та груші. Де душі дерев такі лагідні та спокійні, де земля напоєна водою, потом та любов'ю довжелезної вервечки садівників.

Виросши, я вивчився на пілота. Спочатку працював інструктором в аероклубі, потім перейшов у рятувальну авіацію. Гасив лісові пожежі в Іспанії та на Корсіці. Правда іноді дивувались деякі надто допитливі експерти, як мало треба води аби загасити кількаденний вогонь.
...
Аби не привертати до себе уваги я врешті, став капітаном повітряного судна. Літав собі, перетинаючи часові пояси та смуги. Жартував з другим пілотом, стюардами та набундюченим борт-інженером. Збігав час непомітно, ми раділи, як діти; пасажири спали, дивилися фільми, їли, але чомусь мало. Ми ніколи не потрапляли в халепу.

Після наших розмов ні про що, Вітторіо, мій другий пілот став писати роман. Я читав кілька розділів і гадаю, що колись він отримає Нобеля. Наша перша красуня, стюардесса Андреа, після того як кілька разів зробила мені масаж голови і шиї, чомусь вирішила покинути авіацію і пішла вчитися на хіропрактика. Думаю вона стане чудовим лікарем. Навіть Анжело став посміхатися. Коли я звільнявся, він по секрету мені звідав, що на порозі епохального відкриття. Не здивуюся, якщо він врешті винайде вічного двигуна чи щось близько на нього схоже.

Я ж малюю, ліплю, вирізаю. Мармур тешу та інше каміння. Цього разу я просто  відпочиваю. Бігають діти в моїм саду. Ти уявляєш мої діти! Дві дівчинки і один хлопчик. Поки що. Насправді їх має бути більше...

Світло множиться рожденне і нерожденне. Командоре, я виконаю твоє завдання...