СалодкаСпi i Арсёмушка

Синильга-Лариса Владыко
     Арсень быў паслухмяны, але, як і ўсе, меў свой характар. Ён доўга спрачаўся з бабуляй Раяй , што спаць яму яшчэ рана, на што тая адказала, што яна сама падае з ног ад стомы. I хаця Сёмушка ведаў, што гэта не так, бо на двары жанчыну  чакала сяброўка, ён саступіў і лёг у ложак. Спаць не хацелася, і хлопчык стаў глядзець у акно, за якім быў дзівоснага фіялетавага колеру змрок. Ён чуў, як зачыніліся за бабуляй дзверы, і дарослая крыўда ўпершыню закралася ў яго маленькае сэрца…
     Хтось ціха дакрынуўся да Арсенькінага плечыка. Не, Сеня не здзівіўся, убачыўшы маленькага чалавечка, бо чуў  ад сваіх сяброў пра вартаўніка сну СалодкаСпі. Яму пра яго расказвала бабуля, і тата яго бачыў, а цёця сказала, што сябраваць з ім будзе столькі, колькі будзе жыць. Таму хлопчык вельмі ўзрадаваўся госцю:
-Вось добра, што ты прышоў. Дапамажы, калі ласка, мне заснуць, бо я вельмі не хачу плакаць.
     СалодкаСпі нахіліўся да вуха хлопчыка і нешта яму прашыптаў.
-Запамятаў? – ласкава спытаў чалавечык.
-Так, - усміхнуўся ў адказ Сёмка.
-Тады скажы тое, што пачуў, услых і з гэтага дня заўсёды перад сном гавары гэтыя словы. Навучы ім усіх, каго ведаеш.
     I Арсік пачаў:
                Вось прышоў я да спакою,
                Божа, вочы мне закрый,
                I з каханнем будзь са мною –
                У серца да сябе прымі.
                I сягоння без сумнення
                Я павінен прад табой.
                За грахі дай прабачэння,
                Целу – сон, душы – спакой.
     Апошнія словы Арс шаптаў ужо ў сне, у які павольна панёс яго на сваіх мяккіх руках чарадзей СалодкаСпі.

                СЛАДКОСПИ И АРСЁМУШКА
                (авторский перевод)

     Арсений был послушный, но, как и все, имел свой характер. Он долго спорил с бабушкой Раей , что спать ему еще рано, на что та ответила, что она сама падает с ног от усталости. И хотя Сёмушка знал, что это не так, ведь на дворе женщину ждала подруга, он уступил и лег в кровать. Спать не хотелось, и мальчик стал смотреть в окно, за которым был изумительного фиолетового цвета мрак. Он слышал, как закрылась за бабушкой дверь, и взрослая обида впервые закралась в его маленькое сердце...
     Кто-то тихо дотронулся до Арсенькиного плечика. Нет, Сеня не удивился, увидев маленького человечка, ведь он слышал от своих друзей про стража снов СладкоСпи. Ему о нем так же рассказывала  бабушка, и папа его видел, а тетя сказала, что дружить с ним будет столько, сколько будет жить. Поэтому мальчик очень обрадовался гостю:
-Вот хорошо, что ты пришел. Помоги, пожалуйста, мне заснуть, ведь я очень не хочу плакать.
СладкоСпи наклонился к уху мальчика и что-то ему прошептал.
-Запомнил? – ласково спросил человечек.
-Да, - улыбнулся в ответ Сёмка.
-Тогда скажи то, что услышал, вслух и с этого дня всегда перед сном говори эти слова. Научи им всех, кого знаешь.
      И Арсик начал:
               Вот прилёг я спать спокойно,
               Боже, очи мне смежи,
               И с любовью будь со мною –
               К сердцу своему прижми.
                И сегодня без сомнения
                Я должник пред тобой.
                За грехи дай мне прощение,
                Телу – сон, душе – покой.
     Последние слова Арс уже шептал во сне, в который медленно понес его на своих мягких руках чародей СладкоСпи.

Здесь продолжение про СладкоСпи: http://www.proza.ru/2013/01/22/1354