Моя Белая, Белая Русь

Беларуски Куток
Моя Белая, Белая Русь
Вадим Антош -Козлов
Мая Белая, Белая Русь
Вадзім Антош-Казлоў


Называют тебя синеокая,
Под крылом журавлиным, страна.
Неба синь, здесь такая глубокая,
Лучше нет, ты такая одна.

Беларусь моя, Белая Русь,
Белых рос чистота.
Где бы ни был, к тебе я стремлюсь,
Ты моя, а я твой навсегда.

Припев:
И люблю я, как мать, Беларусь,
И душою я к ней прикипел.
И как сын, Беларусью горжусь,
Никакой бы другой не хотел.

Называют тебя синеокая,
Дорогая Отчизна и мать.
Для кого-то, ты очень далёкая,
Мне тебя же легко так обнять.

Моя Белая, Белая Русь,
Здесь славянства родники.
К ним душой я прикоснусь,
И напьюсь из их реки.

2013-01-14


Перевод на белорусский язык -
 Макс Абрамов
Пераклад на беларускую мову -
Макс Абрамаў
 
 Мая Белая, Белая Русь
 Сiнявокай цябе называюць
 I буслы сваiм дзiуным крылом
 Сiнь азёр и нябёс ахiнаюць
 
 Беларусь мая, Белая Русь,
 Белых росау и рэчак разлiвы
 Дзе б ні быў, да цябе я імкнусь,
 Ты мая, а я твой i шчаслiвы
 
 Прыпеў:
 І кахаю, як маці, цябе Беларусь,
 Я душой да цябе прыкіпеў.
 І як сын, я табой ганарусь,
 Шчасця лепшага я б i не меу.
 
 Называюць цябе сінявокая,
 Дарагая Айчына і маці.
 Для кагосьці, ужо ты далёкая,
 Мне ж цябе вельмI лёгка абняцi.
 
 Мая Белая, Белая Русь,
 Тут славянства i веры крыніцы.
 Я душою да iх дакранусь,
 І нап'юся халоднай вадзiцы.
 
16.01. 2013