Вона

Иринка Бондарева
Вона любила міцний чай. Любила слухати класичну музику. Любила їсти тістечка, і ніколи не говорила, що вона товста. Вона була не така як інші. Інколи я проводжав її додому, і вона дивилася сумно мені вслід, коли я покидав її. Це був погляд вірного пса, але зрівнювати її з собакою я не маю права. Вона була особлива. Кожного ранку я бачив, як вона виходить з під*їзду, та кудись чеберяє.  Поверталась пізно ввечері. Вона заходила до квартири, включала Баха, брала плед, заварювала чай, та поринала у світ своїх фантазій. В цей момент  була схожа на маленьку дитину. Її вираз обличчя здавалось відгороджувався від міського шуму, життєвих проблем. Мені вона в такі хвилини подобалась чи не найбільше. Вона була прекрасна. Інколи ми прогулювались разом. Це були хвилини щастя. Вона ніколи не розповідала про свої проблеми. Вона лиш тихенько говорила про цей світ. Вона говорила тільки хороше,але я прекрасно розумів, що ця дівчина також пізнала всі негаразди. Ми були друзями. Одного разу я вирішив зробити їй подарунок. Вона завше мріяла побувати в Львові. Я купив квитки на двох. Але вона не прийшла. Я страшенно розлютився. Я прибіг до неї додому, і почав щосили грюкати в двері. Напевно саме тоді я почув як вона плаче. Це було нестерпно. Але я продовжував погрожувати вибити їй двері, та ще дужче бив в стіну. Я відчував,як вона сидить біля дверей  і ридає. На щастя сусіди почали казати, що викличуть міліцію, і я пішов. Я думав, що позбавив її такого тягаря, як я. Я не бачив її кілька місяців. Міг визирнути з вікна, і знову милуватися нею, але  пересилив себе. Я не робив цього. Але одного разу  зламався. Я знову дивився на неї, і відчував я не можу без неї. Я прийшов до неї. Вона завжди мріяла про котеня. Я приніс їй його. Маленький шерстяний клубочок нагадував мені його хазяйку.  Такий же прекрасний та безпорадний. Він дивився на цей світ такими ж сумними оченятами - бусинками. Вона була страшенно рада. Сказала, що страшенно скучила за нашими теревенями. І тоді я наважився сказати їй про свої почуття. Вона вислухала мене, але промовчала. Вона просто дивилась на мене, але я все зрозумів. Ця дівчина не могла кохати. Вона була ніби з іншого світу. Вона була особливою. … Вона любила міцний чай. Любила слухати класичну музику. Любила їсти тістечка….