Искам да ти кажа, толкова много думи

Братислав Либертус На Болгарском
ИСКАМ ДА ТИ КАЖА, ТОЛКОВА МНОГО ДУМИ

Искам да ти кажа една много думи.
Ти, чието име - сърцето пред очите ми.
Ти, чието име - Животът тече във вените.
Искам да ти кажа една много думи.

Искам да ти разкажа една много думи.
Тие, които чакат за съобщения от Facebook.
Тие, когото мислите ми инстинктивно.
И които искат да бъдат около един истински приятел.

Искам да ти разкажа една много думи.
Тие, които не пишат трудно, и вие знаете.
Тие, които не искат да забележат, и да мълчи.
Тие, които забранявали кажете на всичките си приятели.

Искам да ти разкажа една много думи.
Което, може би, не си струва да говорим за.
Не защото от тие не може да се очаква
И тъй като думите не трябва да се говори за любов.

Искам да ви разкажа една много погледи.
Такива, че кардиограма се оплакват, да ти
И ти помогне да изглеждате в същата посока като мен.
И тие ще се чувствате най-важното нещо.

Искам да ти разкажа една много топлина.
Но още по-Искам да ти разкажа за действия:
Silent и светли, като очите на любовта -
Така че това ярко осветени и в твоя.

Искам да ти разкажа една много думи.
Но те няма да ти кажа - защото не е време.
Няма да мълчат и да се преструваш, че те са в мен.
И тие - моля не забележите, хапят устните ми.

Искам да ти кажа една много думи.
Искам да ти кажа една много.
Искам да ти кажа много.
Искам да ти кажа.