Перший снiг

Дарина Казьмина
Грудень. Тихий зимовий ранок. На вулиці йде сильний дощ. Каплі крапають не зупиняючись. Мені це подобається. Я любл дощ. Тільки він розуміє мене. Мої почуття, мої думки...
Раптово дощ перестал. я відійшла від вікна і боковим зором помітила, що дощ змінився снігом. Це був перший сніг! Він несміливо падав на землю, ніби-то боявся швидко ростанути. Температура різко впала. Сніг падав вже швидше, нічого не боячись і не лякаючись. Приблизно через годину дерева і земля були покриті снігом. Він красиво відблискував при світлі вуличних ліхтарів. На вулиці було дуже затишно, не дивлячись на те, що було дуже холодно. Я вийшла на вулицю. Просто стояла і милувалася такою дивною і доволі незвичною красою. Це ж перший сніг! Він такий особливий, такий несхожий ні на що... Мої почуття від цього не можна передати словами.Я підняла голову вгору і замріялась. Згори падали великі сніжинки. До них можна було доторкнутися. Я відчувала себе єдиною людиною на Землі, яка може робити це.