Загубленочка. Мiнi-оповiдка

Братислав Либертус На Украинском
ЗАГУБЛЕНОЧКА
(міні-оповiдка)


    Жінка поверталася додому, ховаючи захололі від холоду пальці в рукава свого пальта, - коли до її слуху з боку смітника донеслося жалібне нявкання.

    - Ах, ти моя загубленочка! - зі співчуттям простягла вона руки до кішечки брудної масті, що сиділа нагорі сміттєвого бака, - і гидливо сторонячись при цьому  бомжа, від якого недобре тхнуло, і який безсоромно вивчав вміст баку, що стояв поруч.

    - Ходімо, моя хороша, я тебе нагодую, зігрію, вимию... Будеш у мене красуня! - воркувала жінка, дбайливо кутаючи брудне створiння в пальто коло грудей...


***
    На ранок в новинах повідомили, що ця ніч була настільки холодна, що кількість бомжів, що  замерзли на смерть, досягла шістнадцяти, знайдених на цей момент.

    - От бачиш, як вчасно я тебе знайшла! - сказала жінка, звертаючись до білої кішечки, що згорнулася на постілці коло теплої батареї, і, мирно посапуючи, ні про що не здогадувалася...


12.12.2011
Братіслав Лібертус

Переклад з російської мови: http://www.proza.ru/2012/10/16/1645
автор перекладу: Олена Ковтонюк
дата перекладу: 01.12.2012

ЩАСТИ ВАМ!