Ти т льки приходь...

Александра Солнце
Я багато думала над тим, що я скажу тому самому.
Якого зустріну і не захочу відпускати.
Ким я буду?
У що я буду вдягена?
Що буде в моєму житті?
Чи відразу я підійду?
Чи сподобаюсь тобі?
Чи захочеш ти зостатится?
Якщо ти будеш зі мною,то в нас буде все!
Поцілунки.Сонце.Море.Небо.Кохання.Ранкова гімнастика.Гаряча ванна удвох.Вечірній фільм в обіймах.Прогулянки.Знайомство з батьками.Поїздки.Спільні знайомі.Одне ліжко на  двох.Прибирання по субботам.Спокійна музика.Філософія життя.Сімейний фотоальбом.Обговорювання проблем на роботі.Спільні цілі.Великий сад.Маленьки сварки.Домашнє відео.Велика дорога.Походи на футбол.Пікнік.Читання книг.Гра на гітарі.Ніжний погляд і слова коханння.Натхнення і спокій.
Я точно знаю,що як тільки ти прийдеш у мене все стане виходити.
Я буду іншою,буде нове життя.
Все буде,ти тільки приходь...