Ty - cicha wszystki dzien... Tryptyk

Братислав Либертус На Польском
                Alirze

*1*
 Na dworze - cicha kapa deszcz...
 A mnie - nie z najsci w doma miejsce...
 Ze znasz, co moje serca miesz,
 Ze znasz, co Ty jest droga sercu!

 Ta ale cicha wszystki dzien.
 Na Ciebie czekam niecierpliwe.
 Ci mowisz slowo laski mnie?
 Ci to dla Ciebie niemozliwe?

 Ci lama gonor juz biez mez?
 Ze myslu, to dla Ciebie trudnie...
 Ta ja nie stanu cichy tez:
 Bo jeszcze z dwoch nas - mnie byc mudrym.


 *2*
 Ci kochasz mnie? Bo kocham Cie!
 Ze czekam duzo dlugo juz!
 I zegar jest, - lesz czas by miec!
 A Ty - jak list: nie mowisz nic...


 *3*
 O milosci mowisz,
 Dlugi wierszy pisz...
 Ale to nie rupisz,
 Co nie zyjesz w cisz...


 21/07/2012
 Bratislaw Libertus

дословный перевод:

1. На улице - тихо капает дождь... А я - не нахожу себе дома места. Ты ведь знаешь, что моё сердце принадлежит тебе, И знаешь, что ты дорога моему сердцу!... Но ты молчишь весь день. А я жду тебя с нетерпением: Скажешь ли мне ласковое слово? Или для тебя это невозможно?... Или тебя ломает безграничная гордыня?... Предполагаю, что для тебя это очень трудно. Но я не буду молчать тоже: Потому что из нас двоих - пока мне быть мудрее.