07. Я сам прийшов... З циклу Ера ФТМ

Братислав Либертус На Украинском
07.Я САМ ПРИЙШОВ...

 Я сам прийшов... Я сам прийшов до тебе,
 І погукав тебе: "Ходи сюди..."... А ти -
 Всміхнулась так легенько, ніби небо,
 Що дивиться, як вранці в свіжі роси
 Вмокає сонце личко й свої коси, -
 Забувши про моє похмуре небо
 В очах моїх і голові... Це ж треба!
 А я-то думав! А усе - так просто!
 Лиш погукати лагідно: "Ходи сюди..."

 Зробити перший крок: "Ходи сюди...
 Лиш на хвилинку!" - і - поцілувати
 У щічки, скроні... Тепло обійняти,
 До серця пригорнувши, мов топАз,
 Немов перлину, любу мов дитину,
 І - розгорнулася в душі нараз
 Дуга веселки різнокольорова!...
 А я казав: "Прийдеш, стопроцентово!"...
 Прийшла... Але - не перша, як я хтів...

 Не перша... Та хіба то так важливо:
 Тримати горду позу? Ти - прийшла!
 Так просто! І не гнула свОї брови,
 Не стала мешкати, вагаючись, чи йти!
 І не тримала тої висоти,
 Яку вигадував у собі знову й знову,
 Чекаючи: а чи підійдеш ти!..
 Не дочекавсь. Я сам прийшов до тебе...
 І погукав тебе: "Ходи сюди..."


 Братіслав Лібертус
 січень 2011

 Следующий стих Цикла "Эра Ф.Т.М.":
 08. ТЫ ПРИШЛА: НА КОФЕ, НА УЖИН...

 Перейти в Список стихов
 Цикла "Эра Ф.Т.М.":

 Перевод:
 на русский язык 

 Произведение доступно к комментированию также на:
 ВКонтакте (Новини) http://vkontakte.ru/libertus_virshi_ua
 ВКонтакте (Обговорення) http://vkontakte.ru/topic-26983656_24591562
 Майл.ру (Блог)  Майл.ру (Товариство)  Стихи.33буквы http://lyrik.33b.ru/gedicht307287.html
 Стихи.ру http://stihi.ru/2011/03/02/1506

 ВІДГУКИ:

 "І знову кажу, як гарно з легким подихом свіжої музики вітра ранку у кожному слові звучать слова у вірші українською мовою... а російською, з важкістю, ніби у шлунку, вибач, так відчуваю))) Легко и дієво, по-чоловічому, сам прийшов, так покликав))) дозволяючи їй обрати і вирішити)))" (Анна Можина)

 "Коли любов живе у серці щира,
 Зробити нам не важко перший крок,
 Пробачити...Вона дає нам сили
 Та здібності засвоїти урок.

 Очень понравилось ваше стихотворение. Спасибо! Счастья вам!" (Лариса.Л)


 "Братис, дорогой! Не удержалась...и на украинском так нежно и проникновенно звучит...

 Я сам прийшов... Я сам прийшов до тебе,
 І погукав тебе: "Ходи сюди..."..
 ....................
 і - поцілувати У щічки, скроні...
 .............
 Не дочекавсь. Я сам прийшов до тебе))))

 С Всемирным днем поэзии! Пусть у тебя всегда будет верная прекрасная Муза и Любовь, вдохновляющие тебя на новые прекрасные стихи, которые мне очень нравятся! С теплом, Ириника" (поэтесса Мир Несущая)

""...Тану, наче грудочка цукру в гарячій каві... від Вашого вірша...)))" (Брия Пишущая 11.02.2011)

"Братіслав, Ваші вірші насичені дивовижними чинами. Кожна строчка - шедевр. Не знаю, визнаєте Ви це за комплімент або критику, але на українському вони звучать краще, напевнее." (Николай Шунькин   06.02.2011)