Благословення

Алексей Сергиенко 2
Моя країна - просторий рай,
У ній позначився дикий край,
Величезних стін і пташиних зграй -
Я проклятий, так і знай.
Моя любов - величезна куля,
Мій вигук осяяв піар,
Засвічений вогнем їх фар,
Я взяв життя як дар.
Моя доля - прекрасний світ,
Я представляв розкішний бенкет,
Я напружував півсотні жив,
А бачив тільки жир.
Осліпле мое світло - і я затих,
Я диких птахів не чув не крик,
Я умостил квіти в парник,
О, як я жив без них.
І мені в любові завжди щастило,
Я розлучався з нею на зло,
Не знаходячи всіх потрібних слів
Залізом по склу.
Твої слова - у них принадність сну,
У них передзвін, дзвони,
Щебечуть боязко солов'ї,
Про як я чекаю весни.
Незримо ніч вкриє всіх,
І погребе єхидний сміх,
І шепіт всіх настільних книг,
Шпаківню і парник.
Мій козир- світло - любов-вино,
Я знизитися з нею на дно,
Я думав, просто не дано,
Її зіставити з сном.
Мое ліжко - тривога трав,
Молитва попелу, сень дібров,
Привал і пісня при місяці
Всі думки про тебе.
Моя біда і моя доля
Як дрейфує брила льоду,
І шлях у пошуках головного,
Безсилі тут слова.
Сохнуло джерело, на серце смуток,
Як зіжмакані разки,
Чужих образ, чужих обуз,
Тебе пізнати боюся.
Я попереду, здалеку,
Я над тобою, де хмари,
Куди несе хвилю річка
Я -світла патока.
Моя країна - просторий рай,
У ній позначився дикий край,
Величезних стін і пташиних зграй -
І Бог благословив мене!