З нами вовками!

Алексей Сергиенко 2
Зацелований попільничкою рота,
Незабаром я вийду в ефір,
Я голий король, я стежу за собою-
Хоча й готовий насрати на весь світ.

Вони приходять раптово, ці мої сни,
Я щоб не приходили, молюся,
Будь ласка, не переконуй у зворотному,
Інакше я швидше нап ’ юся.

І як би я не фестивалів,
Навіть п'яним, але повертався додому,
Де сусідки на лавках сидять як путани,
По - русалчині сховавшись косою.

Ти приходиш додому, щоб тільки поїсти,
І, як правило, знаючи про те,
Знаючи, де тебе нема, і де ти не будеш,
Я вважав своїм СТРАШНИМ СНОМ!

Я гляну - як полосну ножем,
І ти слижешь краплі крові з грудей,
Я прошу тебе, дівчинка-свято,
Мені, будь ласка, не нашкодь.

Мені здається, це страшний сон,
Я в ньому скажено відчайдушно б'юся,
Я прошу тебе, дбайливо збережи,
Що зветься міцнiстю уз.

І світло поширюється, і п'янить вино,
Ворог виходить покурити в сортир,
А друг ховається в п ’ яти кутах,
Спаси ти, створений кумир!

Під пісочний погляди, овечі,
Я продовжую далі йти,
Видно вовку зараз робити нічого,
З нами вовками ...нам по дорозі!

Я повільний у погляді і голосі,
Справедливий-адже буду платити,
Але ж краще вити - так з вовками,
Ніж з овечими правилами жити!

Злякаються, так, заплачуть,
Але і Бог їм суддя, що до них,
Що такого, щоб повільно старіти,
Так в бетонній клітці пастися..

Мені плювати, в ці суперечки одвічні,
Мені плювати в той щоб «бачити і брати»,
Це все не хочу перетравлювати,
Це те, що я буду ламати!