Зарази мене волею

Алексей Сергиенко 2
Зарази мене волею

Зарази мене волею, щоб відобразити в собі,
Все, що було мені кривим і перш нерозумним.
Зарази мене болею, її глибиною -
Відгукнулося б в серці єдиної секундою.

Я б знав, що час настав, що прийшла назавжди,
А коли не здаєшся-зупиняється час,
Але коли в раціоні тільки хліб та вода,
Над тобою так згнущается вороже плем'я..

Серед відпущених на волю ручних синиць,
Побажання облетіти і минути їм лиху долю,
І закрити крилами померкнуте небо
Від випущених у нього стріл і спиць
Писати вірші з потрійною силою про там, де ти не був..

Почуй голос оцих моїх слів і правдою мені служи,
Озолоти мое перебування своєю хвилиною,
Навіщо клітини золотий тверді стрижні, запори замки,
Не здалися б просто забавою і жартом.

Не потрудилися описати все і нескромні досуги,
Вовком вити стогнати про позабутого одного,
І безсумнівно в'янути, набиваючи до крові собі кулаки,
Принижуючи всі себе від неробства і нудьги.

Всі роблячи з шиком і блиском, як завжди,
І в справі доїти свої жили з напруженим тріском,
Це лиху годину вбиває нас ниць, наповал,
Це час клекоче, морозить, рве і мече.
Це час виправити і час без правил відняти,
Ту велику можливість призначеної нам зустрічі.

Поцілунок на вітрі, поцілунок на мосту -
Свист куль, ядр і шроту й занесених шабель -
Заради цього рублі і підкови одним пальцем зігнути -
Заради цього жити, щоб відчути натиск.

Тягнучи за собою весь побіжний народ -
Розбіглися по степу, як жваві зайці -
Серед нічних світил, серед південних вітрів
Нам знаходити себе, а не по кутах бігати і маятися..

Зарази мене волею, щоб розуміти себе,
Щоб обійняти це небо, цей дикий степ під ногами.
Я вперше так виразно відчуваю стать,
Цю твердь відчуваю як брід під кроками.

Зарази це небом і дощем, снігом,
Зарази ці зірки, світила і місяць,
Зарази те, що ми збираємо жнива,
Зарази, раз по зраз, це страждання для серця.

Це крок у тишу. Це крок навмання.
Так сутеніло і співали нам пісні хуртовини.
І коли мої мазанки всі снігом заметуть -
Навіть сльози бурульками нависли над дверима..

Коли хочеться вірою і правдою служити,
Коли відня надути для чесної роботи,
Коли не по Савці свитка і кожен аршин
Створений для свого кроку, любові і турботи...

Не чурайся тих сліз, що ти в серці проніс,
Вони рівне з Чорним склали би море -
Всі з милої землі, всі з дикого степу,
По Вкраїні - що є для нас Честь, Cлава, Доля і Воля!