Я хочу жити

Тори Мальцева
От просто уяви, що ми живемо.
Життя прийшло до тебе несподівано, і ти почав бути в цьому світі, хоча до цього в якому був – невідомо.
Будучи живими часто не розуміємо, що живемо – це і є – існувати.
Але колись мене спитали: « Що ти хочеш від життя?» Мені хотілось запитати: «Взяти чи отримати?», але тепер розумію, що це питання не коректне – ми лиш вибираємо, що робити зараз. Адже наше теперішнє – результат того, що було до цього – минулого. Отже, наше майбутнє залежить тільки від теперішнього. Є зовнішні фактори, бо ми біосоціальні істоти, але своє оточення ми можемо вибирати самі…
Отже, взяти. Отже, що мені потрібно в житті…
Мені необхідна людина, яка буде йти зі мною пліч-о-пліч у житті, яка буде цінувати, любити… Він все життя пам’ятатиме той зимовий день, коли вперше зустрілись… Мою, дурну на вигляд, для нього смішну, червону шапку. Сніг. Сніжки…
Мені б усе життя розповідати йому про те, що поряд з нами йдуть закохані – тиша і сніг, а між нами всіма – ніч. Розповідати про те, що ніч і день, світло й темрява, настільки протилежні, що стають абсолютно однаковими, ототожнюються. Доводити це теоремами про паралельні лінії, теорією транзитивності… Малювати Йому на теплому піску під солонуватими на смак вітрами синусоїду чи косинусоїду, і розповідати, що там  написана одна з вагомих істин життя. Точніше, так можна намалювати життя…
Народити Йому дитину, стать якої він хотів більше.

Хочу вступити на бюджет, щоб батьки жили «для себе», і зібрати зі стипендії собі на нормальний фотоапарат, для того, щоб потім, приїжджаючи додому, вставати рано вранці, ще до схід сонця, і йти на поля, до берега, в балку… Фотографувати кожну Божу мить!
Хочу отримати не одну вищу освіту. Перша, щоб працювати на благо собі і Природі, Світові. Друга – щось з культурою, етнологією та історією… Для душі. Буду видавати цікаві книжки, займатимусь просвітницько-патріотичною діяльністю.
Хочу придбати квартиру, щоб подарувати Йому та дитині комфорт і затишок. З великим балконом – там буде багато квітів та пара кімнатних кущиків томатів.
Хочу навчитись грати на піаніно, бо музика в душі в мене звучить, тобто відчуваю, що можу писати музику,  але грати не вмію…
Хочу навчитись малювати. Я бачу світ не так як всі, і відчуваю, що це потрібно донести, адже роз’єм фотоапарата все одно вужче моєї зіниці…
Хочу дачу, щоб бути ближче до землі – саджати картоплю, кавуни та огірки. І сіяти королиці… І, знову таки, фотографувати їх.
Я хочу жити для того, щоб покращити цей Світ. Я хочу жити, щоб розвиватися духовно… Я хочу жити, щоб допомогти комусь із Вас…