Любов Всевишня

Лика Гай
Я знаю – тобі краще цього не робити,
Але ти хочеш…
Я не перечу…

Я знаю – ця дорога не приведе тебе до щастя,
Та це твій вибір,
І я його приймаю…

Я знаю – це задоволення до болю приведе,
Але ти не готовий відмовитись від нього
- Гаразд…

Я дозволяю тобі все, що хочеш,
Бо це – твій вибір,
І він для мене дорожчий, аніж мій план,
Щоб ти лиш знав –
Що я Люблю тебе…

Заради цієї Любові  я навіть жертвую
Твоєю вдячністю до Мене –
Навряд чи будеш вдячний, побачивши, що наробив.
Я жертвую – бо Я Люблю тебе…

Але якщо і ти Любиш Мене, то ти спитаєш,
Чи Я погоджуюсь на те, що робиш,
- І ти почуєш, що ні…

Ти запитаєш – куди веде дорога,
Я покажу тобі,
І вибором не стане це твоїм…

Ти запитаєш, чи довго триватиме ця радість,
І Я скажу, що ні,
І ти відмовишся від неї…

А там – спитаєш, який для тебе Мій є план,
І Я скажу,
І ти почуєш,
І він стане вибором твоїм,
Бо Любиш Ти Мене…

…Тоді
побачиш
велику цінність
Взаємної Любові…