Я иду по граБлех зном в кобЛех

Брыль Сик Кампания
Музыка В КоньТахТи Зь:

Марш ятВяжСКИ Ш

Я иду, Я Иду. Ибо дух во всёму.
А ты гондэ о тут
Щэ ля мни й молодух?
Ну, то добрэ Ж. Впычу я тоби зарэ Хринь! От дывысь но на гэтых пыньКив!

Так. Я ебЛычко Б згам.
Да ныдэ Ж ву барань.
А но хлиб с чорно шкур. Да и той вчора був.
Ах, от так, ёлы пал!?
Ны й сырка в чырВяка вш?
Ну, то дам вжэ усим бисуНам!

Ты дывысь но, шо там!
О! проверка Ш до падл!
Да така молода!... Да хороШыньКая!?
Ну, то на вам цвытка Ш: так! А в Псыщах ны й масл?
ПальЦом пхана жэ наВВат и смачн.

Да, у нас кобаса вся дешоВыньКая.
Мнеско згам с пэрЦом гарн.
Та й ий жинка вш чы й надь.
Всюды дрощый навал. Всюду, ху, й марМапЛадк!
Шо Ш дэ вбыты ув пасьць, щоб  ны фпахСьць…

Прывызлы вчора й сыр.
Да но так, подывытьсь,
Чы хто взьмэ з гомняКив. Бо Ж ныма бильш корив.
Всэ пошло на Янив. Да, ху-ху, й, ой, в МУСкфу Зь. КакаРузь вам бы в блинЧык, сырунь!

И вот всюды но паскуды но и гралы Б во з дывКамы.
А мы тягным-тегным з нэмоч.
Ажны сино в гний з дощемы.
Ах, да нащо сино ВерКам.
Мы й ий так жывэмо с херРом.
Всэ оскВерным, всэ заСэрРым.
Бы-то щэ зном в эСэСэРыщ.

Ну, то натэ вам смытаны:
О там во, дывы, в стаканы й.
Сыр молочНый – ный аж, гад мий. А ны датый, а ны взяты й.
О, блин за нос водыть влад всих!
Вчора шкурка з лупынКамы.
Зарэ зном нычого в дбайЛый.
Гэх,  щоб трохы я ны старШый,
Дав бы П сыра псам в музыры.