Я лiзла в душу

Графиня Лия
Я  лізла  в  душу...  у  свою...  А  та  пручалась,  не  впускала...  Я  дорікала  і  картала...  Не  розуміла  по  жіночому  її...  Розкладала  на  молекули  і  атоми,  шукаючи  домінанту...  Тверда,  як  сталь,  чи  ніжна,  як  перший  підсніжник? 
-Чому,  коли  серце  щемить  і  здатне  розірватись  від  глухого  болю,  ти  мовчиш?  А  коли  я  вже  майже  не  жила,  здалась...  ти  почала  кричати???
А  вона  заквітчана  ніжністю,  літала  разом  з  птахами  десь  далеко,  на  межі  реальності...
Я  повертала  її,  кидала  в  багнюку,  а  вона  в  дощ...  у  веселку...  і  знову  чиста,  як  немовля...
Я  благала  її  -  дати  спокій  мені,  а  вона  ,  як  метелик,  кидалась  на  полум"я...
Я  знову  лізу  в  душу...  у  свою...  А  вона  зрадливо  посміхаючись,  готується  до  нового  польоту...