Прыпеуки

Валентина Кадетова
*          *          *
                Мая донечка – красуля!
                Кавалераў – рой гудзе,
                Нездарма ж яна – вы чулі? -
                Замуж сёмы раз ідзе.
__________
                А ў мяне сынок харошы
                І, галоўнае, - не хам.
                Ён ласкава просіць грошай:
                “Дай, мамусік, а то дам!”
__________
                Працаваць рашыла Соня
                Ў фірме: “Сэкс па тэлефоне”.
                Першы, хто ёй пазваніў, -
                Муж каханы Сонін быў.
__________
                Суцяшае маму Таня:
                “Не бядуй! Як падрасту,
                Я путанай класнай стану,
                Мех даляраў прынясу!”.
__________
                Я паверыла рэкламе:
                “Сродак наш выводзіць плямы!”.
                Ой, купіла! Ой, памылы! –
                Новых плямаў нарабіла.
__________

                Пакахала я Ляксея,
                Што не браў ні кроплі ў рот,
                А ў Ляксея ў час вяселля
                Тэрмін скончыўся на код.
__________
                Ну, скажыце, што за час,
                Ці ж было такое дзе? –
                Жонку, п*яную, як гразь,
                Муж з гасцей дамоў вядзе.
__________
                Згатавала мужу Лёню
                Суп на кубіках булённых.
                З першай лыжкі ён крычыць:
                “За такое буду біць!”
__________