Сон и ява

Валентина Кадетова
                Я пачуў благую вестку:
                Вулю, ну, маю нявесту,
                Хведзька – лепшым сябрам зваўся! –
                Спакушаць (во гад!) узяўся.
                І казалі, сёння зноў
                З танцаў ён яе павёў.

                Я прамовіў: “Хай да ранку
                Каля Вулінага ганку
                Прастаю, а Хведзьку – зуху
                Уляплю усё ж па вуху!

                Праўда, ў Хведзькі кулакі… -
                Камянюкі! Дзічакі !
                Толькі й сам я не са зломкаў.
                І, глынуўшы самагонкі,
                Так, для смеласці, паўкварты
                Я ля плота стаў на варту.

                А каб страх не агарнуў,
                Зноўку кроплю каўтануў.
                Так таптаўся я ля плота
                І – каўтаў. А тут дрымота –
                Вось назола! Вось смала! –
                У палон мяне ўзяла.

                Задрамаў і бачу: Вуля,
                Паказаўшы Хведзьку дулю,
                Да мяне (ура!) шыбуе!
                І пяшчоціць, і цалуе.

                З ёй я моцна абдымаўся
                І ад шчасця захлынаўся.
                …А прачнуўся – аж заплакаў:
                Шчокі мне лізаў…сабака.