ВпЭршэ я тэбЭ прымИтыв, як булА ты бэз спиднЫци!

Крыленко Владимир
Семь дней: ВпЭршэ я тэбЭ прымИтыв, як булА ты бэз спиднЫци!

Впэршэ я тэбэ прымитыв, як була ты бэз спидныци,
Та й подумав: - Дужэ гарна молодыця!
Можэ й мэнэ старэнького пустыш соби пид спидныцю!
Я до тэбэ пидийшов, а у тэбэ всэ - я шовк! -
Всэ мьякэнькэ та тэплэнькэ - просто чудо! -
Й я - зийшов - з ума-розуну зийшов!

Мы з тобою нэ дружылы, трохы мы поговорылы,
Та й про ВСЭ договорылысь!
А ты мэнэ пидманула, ты мэнэ пидвэла,
Ты мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты сказала: - В понэдилок пустыш тыкать до всих дирок! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У вивторок поцилуеш разив сорок! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У сэрэду будэм тыкатись спэрэду! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У чэтвэр ляжэш на мэнэ повэрх! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У пьятнЫцю ляжэм еbтысь за крыныцю! -
Ты казала: - У пьятнЫцю будэм еbтысь у крамныци -
Из бабамы й мужыкамы, а можэ й з ишакамы! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У суботу будэм тыкатися збОку! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты казала: - У нэдилю пустыш тыкати в пэрдилю,
А як у смак увийду,
пустыш тыкати в писду! -
Я прыйшов - тэбэ нэма - пидманула, пидвэла,
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Ты мэнэ пидманула, ты мэнэ пидвэла -
За що й имьячко знайшла -
Ты ж тэпэр - моя Обмана!
Ты ж тэпэр - моя Кохана!
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла,
Ты ж мэнэ старэнького з ума-розуну звэла!

Та я дужэ видчайдушный и вид тэбэ
Просто так нэ видчэплюся,
Покы всэ, що ты казала,
Всэ мэни не показала,
Та й зи мной нэ полэжАла,
Та й зи мной нэ пойиbАлась!

До побачення, Обмана!
До цилувачення, Кохана!
До еbачення, Нэпхана!
             ВИК  4 сентября 2009