Споглядачка

Анна Валевська
 От була би я вищою сантиметрів на десять,
 як ота праворуч-блондинка,
 чи як брюнетка  ліворуч –
 сантиметрів п`ятнадцять вища,
 щоб усі чуваки падали,
 вивчаючи поглядами ласими
 та охочими згини і вигини тіла принадного, ммммм...
 О тоді би я знімала скальпи з ворогів роду жіночого
 сушила би їх та вішала у тамтому віґвамі на березі озера,
 отороченого лісами, які розступаються лише перед мисливицями
 з очима-оливами, як у ніжної лані та серцем-кременем,
 у якому немає місця ні романтичним шмарклям, ні рожевій помаді...
 Але то - все пусте... Мимовільна слабкість...
 Бо сиджу я в затишній кав`ярні в Латинськім Кварталі
 та споглядаю поведінку різноплеменних нащадків кроманьйонців
 з невеличкою домішкою неандертальців та homo orientalis...
 Дивуюся часом, але лише хвильку,
 Бо ім`я мені - Споглядачка
 і я не втручаюсь сьогодні нікуди,
 ще кілька сторінок людського альбому прогляну,
 доп`ю філіжаночку сьому еспрессо
 та світом піду паралельним блукати...