Зоркi. Звёзды

Надежда Верас
    
            стихи на белорусском языке

 Я Зоркаю ў бяскрайніх межах ззяю…
 Так многа Зорак побач тут другіх,-
 Я іх яскравы свет не прыкмячаю –
 У цэлым свеце толькі мы ўдваіх!

 Так многа  мрояў  я ў далі адпусціла…
 Я на краі Сусвету...  я  адна...
 Табе я ззяю... Я пакуль што не астыла,
 І паляцела б да цябе, калі б змагла.

 Ты – Зорка! У другім сузор’і дом твой,
 Між намі невядомасць пралягла…
 І ніткай выткана у небе залатой
 Дарога ад Святла і да Святла.

 Мы – Зоркі! Мы раскіданы ў бяскраі…
 Ніколі побач нам з табой не быць…
 Апошняй марай я жыву ў адчаі –
 Усё жыццё Табе
                Святло сваё дарыць….

          24.02.12
 © Copyright: Надежда Верас, 2012
 Свидетельство о публикации №11202267272

 **************************************************
 **************************************************
 Мои самые искренние слова благодарности поэту ЛЕОНИДУ СЕВЕРУ  http://stihi.ru/avtor/sever1959  за прекрасный перевод на русский язык :

       ЗВЁЗДЫ

 Я Звездой одинокой сияю…
 Блеск других окружает меня,
 Но его я не воспринимаю,
 В этом мире есть ты и есть я!

 Я стою на краю во Вселенной…
 Я одна… Столько грёз вдалеке!
 Я горю, только свет параллельный
 Не пробьётся навстречу к тебе.

 Ты Звезда из другого созвездья…
 Шита золотом тонкая нить,
 Что способна пронзив неизвестность
 Два Сияния соединить.

 Две Звезды в бесконечности вечной!..
 И с отчаянной, хрупкой мечтой,
 Даже если не быть нашей встрече
 Я живу… Я горю… Я с тобой!

         1.03.12

      ЛЕОНИД  СЕВЕР