проба пера...

Русская Вандея
Верую!..

В годины кровавых смут и невзгод

Я верю в Россию! - я верю в народ!

Я верю в грядущее радостных дней

Величья и славы отчизны моей!

Я верю, что годы страданий пройдут,

Что люди свое окаянство поймут,

И буйную злобу и ненависть вновь

Заменит взаимная наша любовь.

Я верю, что в блеске воскресных лучей

Заблещут кресты златоглавых церквей.

И звон колокольный, как Божьи уста,

Вновь будет сзывать нас в обитель Христа.

Я верю - из крови, из слез и огня,

Мы встанем, былое безумье кляня,

И Русью Святой будет править, как встарь,

Помазанник Божий - исконный наш царь...

Владимир Козлов Верујем! .. У часу крвавог немира и беде Верујем у Русију! - Верујем у људе! Верујем у будућим срећним данима Величина и слава моје отаџбине! Верујем да ће то бити година патње, Шта људи схвате своју окаианство, И осион бес и мржња поново Замени наша љубав је обострана. Верујем да у одсјаја на недељу-раи Заблесцхут прелази златне цркве. И звоне звона, као уста Божијем, Још једном, ми ћемо се настанити сзиват Христа. Верујем - од крви, суза и ватре, Ми гет уп, псујући бившег лудило, И Свети Рус 'ће владати, као у стара времена, Помазао - оригинални, наш Краљ