Iнтро

Сава Карвер
Виходячи з дому, вдихаючи морозне свіже повітря,  я знову відчуваю єдність з цим світом. Це навіть більше ніж єдність , я не просто частинка Всесвіту - я відчуваю себе всім світом. Між деревами виблискує сонце і на його теплому, хоч і зимовому, промені витанцьовують мікроскопічні сніжинки, наче живі істоти. Це видовище має якусь дивовижну чаруючу силу, якусь енергію ...
Навколо вирує життя.  Енергія. В моїх грудях калатає серце. Енергія. Лише це слово спадає мені на думку. Наче все навколо – енергія . Не в тому значенні,  до якого привчають у школі, не та, про яку говорять фізики. Інша енергія.
 Підняв очі до небес. Хмари. Пливуть одним потоком, хоча складаються з мільярдів частинок, мільярдів молекул. Як мої думки. Я розумію тільки загальні обриси, не можу дістатись до деталей, не можу розгледіти чогось конкретного у цьому потоці. ..