Это всё - моя Беларусь!

Надежда Верас
              стихи на белорусском языке

     ГЭТА ЎСЁ - МАЯ БЕЛАРУСЬ!

   
    Там, дзе сосны цалуюцца з небам,
    І дзе травы ў росах звіняць,
    Дзе палі ўсе захутаны снегам,
    І курганы маўклівыя спяць,

    Там спакой небывалы Хатыні*
    На душы пакідае журбу.
    Ад баёў шчэ зямля не астыла…
    Я малітву нябёсам пашлю…

    Там азёры люстэркамі ззяюць,
    Ціха вербы стаяць над вадой…
    На Купалле*- там кветку шукаюць
    Гульні, песні ўсю ноч за ракой.

    Да зубра там – рукой дакрануцца!
    Васількамі хвалюецца збожжа…
    Там прыветліва вам усміхнуцца,
    Там, як дома, адчуць сябе можна!

    Гэта ўсё –Беларусь мая мілая!
    Без яе, нават дзень я сумую…
    Працавітая, мужная, шчырая!
    Тут –Радзіма мая, тут – жыву я!

       
              18.11.11

 © Copyright: Надежда Верас, 2011
  Свидетельство о публикации №11111190480


 *Купалле -  ночь на 7 июля в Беларуси, России, Украине и в других странах, отмечается как Ночь Яна (Ивана) Купалы - Иоанна Крестителя.

 *Хатынь  (ХатЫнь)  — деревня  в Беларуси. 22 марта 1943 года была уничтожена нацистскими войсками  за то, что жители деревни якобы оказывали помощь партизанам. Все жители Хатыни были сожжены заживо.