Григорий Родственников. В дни, когда я дождя...

Елена Насёк
 С русского http://www.proza.ru/2011/08/31/853

Я наогул дажджу не баяўся,
Парасонаў зусім не насіў,
Я па лужынах бег і смяяўся,
Бо тады я малым яшчэ быў.

Марш бравурны па дахах каціўся,
Расчыняў я пашырай акно.
Але маршаў ўжо гук супыніўся,
Іх не чую даволі даўно.

Плач, не музыку, ў вЫцці вятроў
Цяпер слухаць я стаў ўсё часцей,
Я адказы у плачы шукаў
На пытанні журботы сваёй.

Хтосьці скажа, ўсё ўзрост вінаваты,
Ты не хлопчык па лужынах бегчы,
Азірніся: нягоды і страты
Незлічоныя леглі на плечы.

Наша Восень усё расстаўляе,
Хоча змыць непатрэбны налёт.
Вельмі хутка жыццё пралятае,
Тут падзенне, тут бездань, тут ўзлёт.

Не, не варта дарэмна таміцца,
Бо у лёсе больш шмат перамог.
Вунь пад дожджыкам сын весяліцца,
І яму зараз столькі ж жа год.

Ў дні, калі я дажджу не баяўся,
Парасонаў зусім не насіў,
Я па лужынах бег і смяяўся,
Бо тады я малым зусім быў.

.......................................

 Я дождя никогда не боялся,
 И зонтов отродясь не носил,
 Я по лужам бежал и смеялся,
 Я тогда совсем маленьким был.

 Марш бравурный катился по крышам,
 Растворял я пошире окно.
 Только больше я марша не слышу,
 Нет, не слышу довольно давно.

 И не музыку, плач в вое ветра
 Стал я слышать все чаще теперь,
 Я ищу в этом плаче ответы
 На вопросы печали своей.

 Кто-то скажет все возраст виною,
 Ты не мальчик по лужам бежать,
 Столько бед у тебя за спиною
 И потери все не сосчитать.

 Осень все по местам расставляет
 И смывает ненужный налет,
 Как в кино быстро жизнь пролетает,
 Здесь паденье, здесь пропасть, здесь взлет.

 Нет, не стоит напрасно томиться,
 Ведь в судьбе было много побед,
 Вон, под дождиком сын мой резвится
 И ему сейчас столько же лет.

 В дни, когда я дождя не боялся
 И зонтов отродясь не носил,
 Я по лужам бежал и смеялся,
 Я тогда совсем маленьким был.