Галина Петренко. Неправильное

Елена Насёк
С русского  http://www.proza.ru/2011/07/23/1282            

Між Зямлёю і Небам бяздонным
Не магу зразумець дзе лячу...
І да Вас мне цяпер – безпардонна,
Да сябе я сама не хачу.
А змяняць чый-та лёс і рэальнасць
Немагчыма і словам як раз.
Мне б аддаць ўсю сваю геніяльнасць
За крупінку пяшчоты ад Вас.
І нічога сабе не пакінуць
Ад надзеі і мар на гады,
А закладкай танюткай Вам памяць
Адкрываць хоць калі ні калі.
Безпрытульнасць і неспакойнасць,
Разуменне і забыццё,
Безсаромнасць таксама і сціпласць,
Шчасце ўсё ж Вы маё... не маё!

................................
      
 Меж Землёй и Небом бездонным
 Не понять куда ж я лечу...
 Мне и к Вам теперь - беспардонно,
 И к себе уже не хочу.
 Изменять судьбу и реальность
 Не под силу просто словам,
 Мне б отдать свою гениальность
 За крупицу нужности Вам.
 Ничего себе не оставить
 От надежд и грёз на года,
 Лишь закладкой тонкой Вам память
 Открывать собой иногда.
 Бесприютность и неуёмность,
 Осознанье и забытьё,
 И бесстыжесть Вы мне и скромность
 Счастье Вы моё... не моё!