Ноччу чамусьцi не спiцца...

Надежда Верас
               
          стихи на белорусском языке

         
          Ноччу чамусьцi не спiцца –
          У сэрцы пячэцца журба.
          Хочацца Богу малiцца,
          Хочацца шчасця, дабра.
          Толькi адна асалода
          Цеплiцца шчэ ў жыццi.
          Мне так згубiць яе шкода –
          Потым такой не знайсцi.
          Сэрца хвалюе каханне,
          Што, як хвароба, балiць.
          Гэта, як ранак, свiтанне,
          Гэты пажар – i вадой
                не залiць.
          Думкі апанавалi….
          Зоркi вечар кiдае так шчыра.
        - Вы кахання яшчэ не спазналi?
        - Я таксама, я проста зманiла!

                1992 г.

   
      Моя  искренняя  благодарность поэту ЛЕОНИДУ  СЕВЕРУ  http://stihi.ru/avtor/sever1959 ,
  который перевёл мои стихи на русский язык:

               
          Ночь... Почему-то не спится,
          В сердце тоска запекла.
          Хочется Богу молиться,
          Хочется счастья, добра.
          Не потерять бы мгновенья...
          Боже, двоих пощади!
          Трепетное наслажденье
          Теплится где-то в груди.
          Это, как луч предрассветный,
          Этот пожар не залить,
          Блещет душа многоцветьем
          И, разгораясь, болит.

          Мысли околдовали...
          Звёзды надеждой блеснули...
          Это Любовь! Вы узнали?
          Или я Вас обманула?!


                7.10.2011
    
              ЛЕОНИД  СЕВЕР