Ты мне пожелал...

Маргарита Мон
Картина Марка Шагала "Похожи"



«Неспинного  буяння твого кохання» -

Ты пожелал,
Отписка, или  правда?
Всерьез

Кохання ти мого чекаєш
У тьмяну ніч ти кличеш у ві сні?

Неправда,
Ти моей любви не знаешь,
Хотя прошли дожди

І дощики рясні.

О, как же много я с тобою говорила,
Пытаясь словом передать мечту,

Ні, я тільки боляче собі робила

И подводила жирную черту.

Тепер боюся, що різдв’яне свято,
Як сполох подиху навіженого болю,
Розбуркає любов твою незрячу,
Яка піде без посоху по полю.

И мимо, мимо моих глаз и рук,
Не замечая нежности рассвета,
Слепа любовь в объятьях злобных мук,
Она уйдет, минуя  все запреты,
Но от меня…

Нащо ж бажаеш ти
Неспинного кохання в моїй долі?
Нащо мене ти кличеш у  ві сні
І обіцяєш волі мені, волі.
Від чого волі?
Як від тебе – то не хочу,
Себе – тобі на все життя пророчу.