Що я зробив для тебе?

Новелист
Що я зробив для тебе? Та ні…. Ти мабуть права… Я ніколи для тебе нічого не робив…. Сльози… А для чого плакати…. Нас вже немає… ми окремо…. Спогади, спогади…. Чому ж серце береже усе хороше…. Був з тобою? Та мабуть був… Любив тебе? Напевно ще й досі люблю… приходив… чекав… терпів…. Надіявся…. А що ж я зробив для тебе? Дарував щасливі моменти? Приходив, приносив квіти? – мабуть ти цього не враховуєш…. Хоча…. Ти ж горда…. Хто я тобі такий? Хіба я був вартий тебе…. Та ні…. Ти ж не знаєш, чим я жив, коли все належало тобі…. Що ж я зробив? Підтримував?  Переживав? Дзвонив кожну секунду? Думав кожну мить? – та ні… Ти цього також не врахуєш…. Я ж для тебе лише іграшка… Вчив? – мабуть хотів, щоб ти була краща… Ідеальна…. Даремно…. Ти ж горда…. Переступав закон? Обманював рідних? Жив лише для тебе? – та ні….. І це ти не врахуєш…. А що ж я зробив для тебе? Турбувався? Милувався? Переконував всіх, що ти краща? Робив усе, щоб тобі було приємно? – та ні… Це також ти не врахуєш…. Просив? Благав? Надіявся? Переступав через себе? Свою гідність не враховував? – та ні…. І це не рахується…. А що ж я зробив для тебе…. Молився кожну мить за тебе…. А для чого… ти ж в цьому не потребувала…. Просипався поряд? Цілував? Обіймав? Пригортав? Втішав? – та і це тобі зовсім не потрібно… ти ж сильна…. Що ж я зробив для тебе? Дарував подарунки, хоча і вони тобі ніколи не подобались… Шукав зустрічі? Просив приїхати? Заставляв посміхатись? – та ні і це ти не враховуєш… це ж я… А що ж я зробив для тебе…..????