Новорiчна казка

Энн Мари Волкова
(на украинском языке)


МАБУТЬ, ЦЕ ПОЧАТОК:

Так   склалося,   що   в   Новий   Рік   всі   люди   чекають   на   якесь   диво,   але    їхні   бажання   не   завжди   справджуються...

А   це   просте   диво   було   для   моєї   сімнадцятирічної   героїні   справді   найкращим   подарунком.

Вона   була   мрійливою   і   сентиментальною,   її   блакитні   очі   часто   були   звернені   до   глибокого,   незрозумілого   у    своїй   простій   красі,   неба   і,   взагалі,   до   всього   красивого   та   поетичного.   Назвемо   її   Анною, або   Марією,   бо   справжнє,   повне,   її   ім’я   було   Анна-Марія.   Марія,   яка   жила   в   душі   дівчинки   щиро   вірила   в   диво.   Анна   жадала   його.   Але   не   вірила   в   існування   дива.   Яке   призначено   саме   їй.





СУЄТА НАВКРУГИ КОНСПЕКТУ, АБО ПОДАЛЬШИЙ РОЗВИТОК ДІЙ:

-          Де   ж   він?!   -   скрикнула   Анна,   жбурляючи   зошити   в   різні   сторони,   викидаючи   в   повітря   всі   речі   зі   своєї   шафки.   – Як   я   без   нього   здам   екзамен,   як?!
“Злетів   у   повітря,   а   я   і   не   помітила..” – проспівала   Марія.
-              Не   може   бути! – вередливо   сплеснула   руками   Анна. – Що   ж   робити?
“Стрімко   помчу та   втоплюсь   у   воді   журливій,   яка   лагідно   змиє   всі   мої   думки...” – почала   Марія,   але...   
-          Годі! – Зупинила   своє   друге   “Я”   Анна   і   впала   на   диван   навпроти   крісла. – Треба   пригадати...
“А   чи   був   він   в   мене   взагалі?” – Ласкаво   підказала   Марія.
-          Припини!   Не   заважай   мені   думати.
“Жив   собі   Майстер   Білої   Магії   і   одного   разу...”
-          Чекай,   я   віддала   його...   Алісі! ..
“...   в   країні   чудес.   Або   її   кроликові!   Тоді   і   не   чекай   на   зошит,   він   назавжди... ”
-          ..пішов   на   дно...
Раптово   думки   обірвались   і   розтанули,   бо   вбігла   та   сама   Аліса:
-          Анно,   позич   мені   зошита!
-          Того,   що   в   мене   його   нема?
-          Так...   чи   як?   Не   знаю.   З   філософії!   Ти   мені   його   давала...
-          А   ти   загубила!   Іди,   шукай   тепер   вітру   в   полі   разом   із   моїм   конспектом!
-          Ні.   Послухай:   я   зустріла   старого   кота,   а   він   усміхався...
-          Говорила   тобі – не   їж   ті   таблетки,   що   їм   років   двісті,   може   і   не   від   голови   вони...
       -          ...а   потім   перебіг   мені доріжку. Чорний ж! А коли я йшла... іншою обходила, то зустріла нашу Попелюшку... Тобто Марину... Тобто вона була ще із світлим волоссям... Вона повинна була його тобі віддати!
- Ще сто років тому! В мене його немає.
- А ти шукала на підлозі, під купою інших?
- Іди вже з-поміж моїх очей звідси!
- Не можу, мене чекає Олена Та-Що-Любить-Цукерки, щоб відксерити деякі теми.
- Тоді шукайте вдвох, я вже втомилась. Хай заходить.
“Та й зайшов Майстер Білої Магії і спитав...”
- Чогось бажаєш?
- П’ятірку і зошита! (Маріє, знову ти зі своєю страшенною уявою) Олено, я не хочу зараз цукерок!
- Але бажання виповнилося! – усміхнулась Олена.
- Це не він!
- Але ж написано синім по білому в клітинку: зошит з філософії, студентки...
- Так, написано! ТА ЦЕ НЕ ВІН! Відкрий і переконайся.
“Повір мені, повір, Анно”.
- ...чи...буть?
- Що? Алісо, ще раз, будь ласка.
- Прочисть вуха! Може, ти його залишила десь не тут або віддала комусь, а кому – не пам’ятаєш?
- Еге, Майстру Білої Магії, - не витримала Анна.
- Ще ж зарано святкувати Новий Рік, - зніяковіло зауважила Олена.
  - Краще пізно, ніж ніколи! - з пафосом проголосила Аліса.
- Алісо, як це на тебе схоже... Іди та шукай мого конспекту в себе вдома! І без зошита не повертайся!
- А якщо...
- Тим паче, ні-ко-ли!
  - Я з нею... – невпевнено прошепотіла Олена.
- Ні!
- Я залишаюся... – знову стиха промовила вона і розгорнула ще одну цукерку.
- Хочеш чаю? – спитала Анна-Марія, але відвернулась до вікна, ніби чекаючи снігу в дощову погоду.
- А конспект.. екзамен.. зошит з філософії, тобто...
- Хай йому грець! Обридло! Набридло! Я ХОЧУ!..
 (...Я можу...)
Раптом у повітрі пролунав звук, схожий на той, який буває при появі Джина з бляшанки. (Але деякою мірою нагадував про раптове відкривання шампанського).
  - Що це?! – Зойкнула Олена.
Анна повернулася...
Годі й казати, дівчата побачили гарного юнака в білому.
- Ми ж начебто нічого не... – жаліжалібно озвалась Олена.
“...пили” – закінчила Марія.
Але це й насправді з’явився Майстер Білої Магії та виповнив загадане бажання Анни (А чи – Марії?).
Як? Вона й сама щойно здогадалася, тобто після того як...




ВПЕВНЕНА, ТАК І ТРЕБА ЗАККІНЧУВАТИ:


Закінчився семестр, пройшли випробування-екзамени...
Мете сніг (хто хоче, хай йде, не йде і т. п.), зорі виблискують напрочуд святково та гарно. Новорічний ноктюрн.
 Анна-Марія, не просто Добра Учениця (Фея?), а – Відмінниця! Тобто, найкращий подарунок собі – здійснення мрії своїми силами та працею.
Декілька секунд і – дванадцята година. Анна-Марія загадує бажання (чи подальшу мету?), оскільки знає, якщо вірити (в себе, інших), робити, працювати наполегливо і впевнено йти до своєї мети...
То хіба мало див справджується не лише в Новий Рік, а... завжди? 
 
19. 12. 2004