мiй Габрiелю...

Марианна Марианна
Архангеле мій Габріелю, пане Божий, вартовий раю небесного, ти літаєш між раєм і пеклом.
Архангеле мій Габріелю, що єси Лівою рукою Господа нашого, війна в душі моїй іде запекла.
Архангеле мій Габріелю, ти розумієш мене і без слів і знаєш, що вмію молитися мовою серця.
Архангеле мій Габріелю, стань твердю мені у товщі води, хай голос твій у безголоссі озветься.

Архангеле мій Габріелю, скажи Всевишньому, що я молюся Йому, а він не чує моєї молитви.
Архенгеле мій Габріелю, бувають відчуття жахливі, особливо вночі, коли я ні жива, ні мертва.
Архангеле мій Габріелю, хочу розлюбити чоловіка цього і не бачитися з ним ніколи більше.
Архенгеле мій Габріелю, він тихенько зраджує мені, набридло вже перед ним тремтіти віршем.

Архангеле мій Габріелю, солодкі черешні пізнала та ні сном, ані духом не відала - грішні.
Архангеле мій Габріелю, чому час не лікує любов, і тим, хто знає про нас - не смішно.
Архангеле мій Габріелю, в який монастир на прощу піти, бо сама не осилю цю ношу...
Архангеле мій Габріелю, принеси у мій дім світлу радісну звістку - більше  нічого не прошу!