ДУБЛ IКАТ

Катя Стрельникова
Він був схожим на тебе. Ви мали однаковий зріст, вагу, колір волосся. Ви надавали перевагу однаковому одягу. Навіть рухи. Було не звично бачити, як ви копіюєте одне одного.
Тому, коли я вперше побачила його, було відчуття, що знову повернулася до тебе. Знайшла давно втрачене...
Минуло декілька місяців. Я жалкую, що час змінюється, бо я почала розуміти, наскільки ви різні. Хоча, коли разом з ним опинялися серед людей, до нас підходили твої знайомі і запитували: "Ви знову разом?" І майже ніхто не розумів, що ви - різні люди.
Ви любили носити затемнені окуляри. Хоча, коли він їх знімав, я бачила очі. І саме в такі моменти розуміла, що він - не ти. В його очах не було ніжності, там не мешкали бісенята (вони просто були карі, як і твої). Його очі, на відміну від твоїх не вміли посміхатися. Він не вмів страждати поглядом, як умів це робити ти.
Вночі, коли я прокидалася від вже звичних кошмарів, замість нього бачила тебе - спляче немовля. Але ти в такі моменти прокидався разом зі мною, а він - просто перевертався на інший бік, і продовжував мирно сопіти.
Досить швидко він став цукрозамінником. Без нього кава була не смачна. А з ним наче і нормальна, але відчувалося, що в чашці не цукор.
Ми досі разом. Я кожного дня помічаю наскільки ви різні. Але хапаюся за останню соломинку - він має твою зовнішність. Він має у собі частку тебе. Частку, яка й досі змушує моє серце битися.