Ретро - 7

Малинчанин
                ФОТО  ВОЕННЫХ  ЛЕТ  1941-1945 ГГ.
            
                МОЛОДОЙ  ОФИЦЕР  С  БОЕВЫМИ  НАГРАДАМИ.


                КАК  МНОГО  ПАРНЕЙ  НЕ  ВЕРНУЛОСЬ  ДОМОЙ...

                А  КАК  ЖДАЛИ  ИХ,  КАК  ЖДАЛИ !!!


                -----------------------


                ПІСНЯ ПРО РУШНИК

                сл. Андрій Малишко


                Рідна мати моя, ти ночей не доспала,
                Ти водила мене у поля край села,
                І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,
                І рушник вишиваний на щастя дала.

                І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,
                І рушник вишиваний на щастя, на долю дала.

                Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,
                І зелені луги, й солов'їні гаї,
                І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка,
                І засмучені очі хороші твої.

                І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка,
                І засмучені очі хороші, блакитні твої.

                Я візьму той рушник, простелю, наче долю,
                В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров.
                І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
                І дитинство, й розлука, і вірна любов.

                І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
                І дитинство, й розлука, й твоя материнська любов.