Страх сала

Вячеслав Пакетик Липтон
Собственно переосмысление песни Капитулюй группы ТОЛ. Ненормативная лексика.

Я, ****ь, знову загинаюсь від голоду
УРРРРРРРРРРР АРРРРРРРРРРР ГРРРРРРРРРРР !!!
Заєбали всі! Заєбало все!
Одні макарони навколо, мали бути мясом
Макарони-***, макарони-хлеб
Перегибаю палку ковбаси навпіл. Буду їсти в дві горлянки овочі-картоплю
Глютамат натрію, блять,ненавиджу йобані пресерви!
В єтом блять Ашане петрушка дорогая, сука!
*** вам підораси, где мой майонез из пельменями!!!???
Я відчуваю, ні, я це знаю,
Ти жреш шото на ничку - поділись!

Поруч зі мною йде банан - я не один,
Поруч з тобою йде страх сала.
Між нами дохуя вина , горошок кукурузка,
Жуй негайно - я йожек!

Давай, підіймайся, зроби собі хоч бутерброда з ковбасою
Покажи мені свою желч, демонструй свою кулінарне мистецтво
Ціеї жратви на двої не вистачить - ****ую купи ще
Між нами, між ними, між цим існуванням і страхом сала
Я допоможу тобі, зроби сам що-небудь хоч якусь йобану канапешечку!
****УЙ ЗА ОБІ ЩЕКИ МАКАРОНИ З МАСЛОМ!