***

Лена Березюк
Місяць... Я вчора згадувала, ті моменти які  нас були. Ті щасливі моменти.
;Я сказала що ми стали чужі.  Я не знаю чи я б змогла до тебе підійти і обняти тебе, знаючи що ти цього хочеш.  Я б не могла, сказати що скучила за тобою, почувши від тебе такі слова.
;Сижу і згадую те що ми разом робили. Як ти приходив до мене і йшов, а я не могла тебе відпустити. Коли ти пішов я сіла на дворі і в мене на очах зявились сльози... коли я зайшла додому побачила від тебе безліч пропущених дзвінків, і ти знову позвонив... і сказав щоб я більше так не робила... ти стояв і чекав поки я піду додому. Я розумію що я зробила помилку показавши тобі свою привязаність.
Інколи лежу і згадую ті моменти коли ми були разом...
Ти памятаєш ті моменти що памятаю я?? ТИ хоч інколи згадуєш мене? Навряд. В тебе тепер своє життя, а в мене  своє.  Якби ти хоч маленьку частинку відчув того що відчуваю зараз я... ти б мабуть зійшов з розуму. Кожного вечора перед сном я думаю про тебе і загадую бажання, щоб ми ще були разом.
Кожного дня мені здається, що я тебе люблю.  Я старшено за тобою скучила, мені хочеться кричти від тієї болі, якуу завдають мені думки про тебе. І знову я чекаю нашої зустрічі, хоча напевно знову втечу від тебе як того разу. І скільки я старалась знайти мінусів в тобі, в наших стосунках, вони не опомагають мені. Ну хаба ж так важко зрозуміти, що ти мені ще не байдужий?
В мене таке враження що ти мене тримаєш, що ти мене не відпустив... і через це мені так важко. Відпути дуже прошу відпусти! Хоча ні! Краще повернись! Повернись і нікуда не йди! Я не можу без тебе і не хочу! І нехай вони всі говорять що завгодно, нехай не вірять моїм словам, але ти ти мені потрібний.Тільки ти і більше ніхто! Я пробую якісь стосунки, але це все не те! Це не ти. Я готова зробити все, щоб бути з тобою! Ти  став найріднішим, найкращим, НАЙДОРОЩИМ! В мене в середині все рветься на маленькі кусочкі. І тільки ти може це все зупинити! Але ти не хочеш, тобі байдуже все що стосується мене! Невже тобі так байдеже що тут я? Це все надзвичайно швидко повертаєьься до мене. Все те що я відчувала перший день кили ми розійшлись. Мені нічог не хочеться крім того щоб напитись, напитись і забути все що стосується тебе! Хочеться  вбити тебе... в своїх думках! Я не можу,нажаль........;