бавинки з янголом

Эшенден
дай  мені  руку.  Отак.  Вір.  Падай.
добровільно  розп'ятий,  на  небуденності 
розпорошений  (правило  невід'ємності:
біль  -  готівка  за  втішне  буття  особистості
не  звинувачуй  мене  в  жорстокості  і  цинічності
схилися.  Я  правий.)
доданий  в  "обране"  до  першого  поцілунку  -
цить,  прокляте.  Лихо  розбудиш,  не  стукай
так  голосно,  живчиком  у  зап'ястку,  у  закуток
між  восьмим-дев'ятим  Богом|дияволом  загнане
спрагле  і  справжнє.
шукаєш  цікавостей,  незаперечний  мій  янголе?
ближче-но,  друже,  віддайся  мені  і  цікавості  - 
надто  вже  звабливе  це  (пошепки)  "ближче"
зап'ястя  в  залізо.  Схилися  й  читай,  наче  вірші,
затемнення  серця
кров'ю  твоєю  написане.  Потім  закреслене
надією  в  тебе  на  спині  вишите,  скресане
вогнем  в  почуттях,  в'їдливим,  наче  совість
вона  ж  в  тебе  є  ще,  є,  безгріховний
приречений  полонений?
на  "цікаве"  сьогодні  ти:  наївний,  довірливий,
чистий  душею,  тілом  збезчещений  та  зневірений
знекрилений  (то  вже  моєю  волею-ласкою
моє  розуміння  добра,  нажаль,  життя,  а  не  казка)
змертвленний  нині
дай  мені  ніж.  Отак.  Тепер  -  спину.