Провинциальный рай-песня- рус. и укр

Василий Галас
* Обращайтесь.

Провинциальный рай...
Командировки дни.
Мы по уши в делах,
а вечером - одни.
Карпатское вино.
Любовный форс-мажор.
Прости мне, если я
неловкий ухажёр...

Припев:
Любви колокола.
Шансон на этаже...
Не разлучить с тобой
нас никому уже...
(можно 2 раза)

Гостиничная дверь -
Китайская стена.
Я не усну - твоя
невольная вина.
Колдует над душой,
в ней оставляя след,
провинциальных звёзд
неотразимый свет.

Припев.

Завершены дела.
Командировке - край.
И нужно покидать
провинциальный рай.
Прости мне, если я
неловкий ухажёр.
Пойми, всему виной
любовный форс-мажор...

Припев.

Февраль 2011 

ПРОВІНЦІАЛЬНИЙ РАЙ
(ПІСНЯ)

Провінціальний рай...
Командировки строк.
В ділах минають дні,
блажен всяк вечорок.
Сердечний форс-мажор.
Любові океан.
Пробач мені - що я
незграбний донжуан.

Приспів:
Милує етажі
кокетливий шансон...
Все правда про любов,
любов - не сон, не сон!..
(можна 2 рази)

Заснути не засну -
твоя у тім вина.
Молюся - щоб між нас
розверзлася стіна.
І бачить у вікно -
як жду світанку я -
провінціальних зір
допитлива сім'я.

Приспів.

...Владнали ми діла.
Командировці - край.
І залишити час
провінціальний рай.
Вщухає форс-мажор.
Любові океан.
Пробач мені, що я
незграбний донжуан...

Приспів.

Липень 2011