Як давно це було...

Токарь Анастасия
Як давно це було...здається,що в іншому житті...
зараз я про тебе навіть не згадую...чому?...не знаю...мабуть,переболіло...перехотілось...перелюбилось...чи можливо це?..не знаю...я не можу дати цьому розумного тлумачення...
а раніше...так,зараз все те згадується з посмішкою на обличчі...я б навіть сказала з ІРОНІЄЮ...

Чому я зараз все це пишу?...можливо тому,що у моєму житті знову настав переломний момент,коли є два варіанти-або поставити крапку і розпочати все з нової сторінки,або далі йти по цій самій стежці,не знаючи,що там...в кінці...але зі свого досвіду я прекрасно розумію,куди я забреду і чого досягну...

Ось і зараз в програвачі грає Діма Корс - Чекатиму...як тоді...роки 2 назад...здається...а може й більше...їдучи в автомобілі,слухаючи цю пісню...я думала лише про одне...я вслухалась в слова,але думками я була десь далеко...і в голові тільки..."а я чекатиму стільки,скільки треба..я чекатиму лише на тебе...я чекатиму,буду тримати небо,небо тримати лише для тебе....я чекатиму...."....так...і все ж....ДОЧЕКАЛАСЬ!!!я б собі і пам*ятник за це поставила...гггг))))так....а що потім???прірва...пустота...і більш нічого...ні...ти знаєш,я ціную всі ті миті,які я провела з тобою...не шкодую ні на одну секунду ні про що...ти був в моєму житті....і це прекрасно!!!!ти багато чого дав мені зрозуміти...величезне Д Я К У Ю!!!!!!!!!

Так,все це було....шкода,,що тебе вже не має....(не в буквальному сенсі!)мені знається,що після нашої розлуки ти зник...назавжди з цієї планети...з мого життя...залишився якийсь зовсім інший....не мій...не той,що був поряд...хм...таке буває???в мене так!з*явилась інша,яка кардинально підігнала ЙОГО під себе(я маю на увазі твого КЛОНА)...вона молодець,мабуть...але до НЬОГО в мене така відраза...ти навіть не уявляєш...він гидкий,черствий,безсердечний...в його світі жувуть тільки ВІН і ВОНА....ось так...маленький світ...круто...

Ну то таке....ти ось мені скажи...що робити зараз?ти ж мудрий...я знаю...
так тебе немає...але твоя душа десь поряд...я відчуваю...ммммм....як складно...ххх)))ти б зараз мабуть сказав щось типу такого:"хіба ти перший раз наступаєш на ці граблі?все повторюється...вибирай сама...хочеш страждати,терпіти все це - будь ласка...а ні...то не мені тебе вчити..."ні страждати не хочу...але...саме ти прив*язав до мене це відчуття...прив*язаності...це в крові...

Знаєш...я думала,що після тебе я не зможу нікого покохати....по справжньому....але,напевне.хтось змилувався або,навпаки,познущався...і ось тобі...маєш...
ні...колись цьому має прийти КІНЕЦЬ!!!правда?так...я так вирішила...тільки ось коли поставити ту ЖИРНЮЧУ крапку...так щоб не помилитись...і якраз вчасно...
пошли мені якийсь знак...він мені дуже потрібен...як ніколи...думаю,ВОНА не образиться...)))