24. Гiмн

Олег Устинов
ГІМН НИВОТРУДІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

РІДНА  НИВОТРУДІВСЬКА

Слова: Блєдної А.М., вчителя Нивотрудівської ЗОШ
Музика: Деньгуб Н.М., випускниці Нивотрудівської ЗОШ
               
Стоїть в центрі села
Прекрасна наша школа
І зелень тут буя (2)
І квітники довкола
І зграйка голубів (2)
Над нею піднялася
Мелодія в душі (2)
Сама враз полилася.

                Приспів:  Школа рідна ти моя!
                Ти даєш мені знання
                Маєш горде ти ім’я –
                НИВОТРУДІВСЬКА.
                Ти друга моя сім’я
                Друзі, вчителі і я.
                Дуже вдячна тобі я,
                НИВОТРУДІВСЬКА.
Тут все для мене є:
Просторі гарні класи,
Комп’ютери, спортзал,
Їдальня, кінозал.
І завжди нам тут класно!
Ще в школі нашій є
Невичерпні таланти:
Художники, митці,
Спортсмени і співці,
Поети й музиканти.

                Приспів.

Ти процвітай навіки (2)
Прекрасна моя школа
І не забудь мені (2)
Тебе в житті ніколи.
Ти будеш проводжати (2)
В життя доросле учнів
І знову зустрічати (2)
Нових у класах учнів.