31. Музична школа

Олег Устинов
            Якщо Ви хочете, щоб Ваша дитина виросла не тільки освіченою, але й всебічно та духовно розвиненою - запрошуємо на навчання до Нивотрудівської музичної школи. Музична школа була заснована в 1988 році на базі філії Апостолівської дитячої музичної школи. Тоді навчалося майже 100 учнів. Виріс інтерес до музики і  культури, і вже в 1992 році в школі навчалось 160 учнів. Навчання у музичній школі - це не тільки гра на різних музичних інструментах, це знання історії музичного мистецтва, розвиток музичних здібностей, це індивідуальне духовне спілкування з досвідченими, висококваліфікованими та доброзичливими викладачами. Це пізнання чистого і високого Світу Музики!  Незмінним директором музичної школи є Усенко О.Д.  Відкриті класи з фортепіано, баяну, акордеону, гітари, духових інструментів, хоровий та вокальні класи, клас образотворчого мистецтва. Художні смаки дітей розвивають вчителі місцевої музичної школи, яку відвідують 60 учнів. Чудовими концертами радують музиканти жителів. Багато випускників навчаються в вищих закладах мистецтва.
 
            Багато наших випускників вступали до музичних училищ та інших закладів культури нашої країни.  Кращі випускники школи: Остапенко Валерій, Волощенко Оксана, Чирченко Вікторія, Шапошник Антон, Сахарова Олена.
Кращі викладачі музичної школи: Сітнікова Людмила Іванівна, Сахарова Наталя Григорівна, Буцова Галина Станіславівна.

Грай, моя мила, музика, грай,
Та й моє серце пісню співай!
Грай, моя мила, грай, моя мила!
Грай, моя мила, музика, грай,
Та й моє серце пісню співай!
Грай, моя мила, грай, моя мила!