Ну что?

Наварова Оля
-привіт…
Я підійшов до неї, але вона махнула рукою
-що ти кажеш?
- оо..і тобі того ж
- ти якась дивна
- та ні просто розумієш коли сьогодні всі пили каву, як в романтичних сопливих мелодрамах чи чудовій прозі, то я пила кока колу як у всіх комедіях, а потім мені теж захотілось побути такою, як вони і випити кави
- мда, в тебе температура?
- та ні температура повітря в нас чудова тепло, ні хмаринки.
- мда, дорога ти мене чуєш взагалі?
-о, так слухала, ти знаєш вона мені дуже подобається має такий незвичний голос! Якби я хотіла так співати, але я з дитинства нікчема.
- так, в тебе сьогодні знов шум в голові? Ем..я хотів тобі дещо сказати! Я давно хотів тобі сказати,але…
- так-так я тебе чую, але давай бистріше мене вже чекають
- ти така чудова. ні, дійсно .Я обожнюю запах твого волосся він такий притомний та ніжний водночас .В моєї мами такий самий шампунь!Ти вдягаєшся…просто чудово! Ти не така, як всі дівчата які гоняться за дорогим цінником, ти вдягаєш те, що вибирає душа! Я розумію, що ми друзі і колись ти кохала мене, але я не відповідав взаємністю, а зараз я зрозумів що ти та яку я чекав та яку я кохаю всією душею! Я люблю тебе, моя маленька.
- І я тебе люблю!
Дівчина вийняла наушники з вух
- Пробач я з татом заговорилась . Він переїхав жити до Львову! Тому що робота! Привіт!