Один iз них -укр. -

Владимир Василюк
Один  із  них

(Північноамериканський  мотив)

 (білий вірш)


коли  стихнуть  звуки
божевільного  світу
коли  згасне  світло
мені  чужого  міста
роздую  багаття
і  сотворю  молитву
в  надії  згадати
і  віднайти


мені  здається
я  мабуть  щось  забув
мені здається
може  вже  сьогодні
ще  зовсім  трохи
і  либонь  згадаю
те  що  не  сіяв
бо  ніколи  і  не  мав


мені  здається
раптом  пригадаю 
те  що  не  міг
нічого  і  забути
бо  і  ніколи
те  не  міг  би  знати
але  мабуть  би
мав  би  знати  то  завжди


і  коли  вкотре
так  і  не  згадаю
і  знову  упаду
в  глибоке  забуття
прийдуть  по  сліду
дивовижні  лики
примари  мого
прадавнього  сну


різьблені  лиця
в  бойових  розкрасах
уважно  вдивляючись
мені  в  очі
тисячі  раз
міняючи  маски
почнуть  зі  мною
німотну  розмову


вони  не  втомляться
творити  дивний  танок
міняючи  подобу
у  клубах  святого  диму
щоби  допомогти  знайти
те  що  ніколи
не  міг  згубити
бо  ніколи  і  не  мав


вони  беззвучно
будуть  шепотіти
забутими  нині  словами
в  надії  розбурхати
приспану  пам’ять
пам’ять  про  те
що  не  відав  ніколи
а  отже  й  не  міг  пам’ятати


і  навіть  якщо
й  ця  ніч  безсонна
вкотре  здарує 
лиш  дикую  втому
надія  не  зникне
про  вранішній  спокій
вони  прийдуть 
за  мною  знову   
   
               
* * *


не  лишусь  сам  на  сам
вони  мене  не  кинуть
хоч  барабанів  голос
на  сьогодні  стих
допоки  не  згадаю
не  полишать

бо  я  один  із  них


         травень  2000


**********************************************
       = IthaNchaN  Isnala =

                в „миру”   В. Василюк