Настинал нибилунг

Даннаил
Опитва се да ми излезе ечемик на долният клепач на десното око или очо или пък клепка.

А ето тя какво написа

Поръчах крем в сладкарница
Жената нервно ми го даде
Седнах на масичката и го опитах
След втората лъжичка погледнах витринката

И забелязах кремчетата имат пурички
Ядосана на продавачката
Отидох да поискам свойта пура
А тя обидено ми отговори

Че кремът бил такъв
И после ми извади друг
А моят крем от който сладко бях отгребнала
Захвърли в кофата

И нещо ми сърцето жегна
Помислих си за моят мъж как бедният
Гладува всеки ден и проси милости
Един злочест човек.

За който няма почит
В тоз тъй жесток и неуютен свят.
А двете му ръце
Кадърни златни що извайват бисери икони

С такива цветове
Но хората са слепи
Глухи недостойни даже
С пръст да докоснат старото му яке.

Неуки глупави
Нищожни нямат сетива
За да познават съществата с главно
С

МАРИЯ ЕВА ЯНА БИЧАКДЖИЯН тез дни  -11 09 2010

а ето аз какво писах ехее

пиратските обувки и коланът
превръзката на точки
с малък възел

наричана и кърпа за глава
в компютерният клуб
седя и смятам

мечтите си до кутре
и трамваят
далеч покрай затвора с крясък сви

да имам поне 8 сетива
и 9 килограма гурели
далече от графитна маска гледа те артюр рембо

но с молив бял
аз периферия на облак нарисувах
графитът кохинор цапа клавиша

но молива измислиха го немци след пожар в гората
или мецана гризваща брезата
не обещавам имам приятели

...
и т н
обаче

е какво
д п досев днес