Svoji pisen jsem jeste nezazpival-cz-lat

Èãâàñ Ñàâåëüåâ
Nas host

Svoji pisen jsem jeste nezazpival

Energoterapeut Igor Saveljev zacinal jako seri;zni vedec - ekonom, naucil se verit pouze dobre proverenym vedeckym faktum, v tomto duchu prozil i velkou cast sveho zivota. Prave proto nepripisoval vyznam nekterym svym schopnostem, od kterych se odvracel jako od neceho neprirozeneho. Ovsem s lety ziskane osobni, zivotni i profesionalni zkusenosti ho primely nahlednout hloubeji do vlastniho „ja", vysledky se dostavily, pnes je v tomto oboru uznavanym odbornikem, clenem akademie energoinformacnich ved, v ceskem a ruskem jazyce mu vyslo dvanact knih napriklad „Bioenergeticky yampyrismus", „Urknuti, vampyrismus, karma (Syndrom chronicke unavy)". V soucasnosti ma vyjit kniha o byvalem ruskem prezidentovi Jelcinovi - Nicotny mocnar.

Kdy a jak jste u sebe vypozoroval lecitelske schopnosti?

Nezaznamenal jsem schopnosti jako spise podivnosti. Jako kdybych odnekud dostaval informace. Kdyz mi byly sotva tri roky, vycitil jsem, kdo je dobry clovek a kdo ne. Maminka se na me zlobila, kdyz jsem se na nektereho cloveka dival nepratelsky. Pak si ale s jinou zenou rekly, ze mam pravdu... Kdyz jsem se zadival na nektere fotografie v casopisech, odhadl jsem obvykle, co zobrazeny jedinec udela. Tusil jsem, ze existuji sily, ktere dokazou vylecit cloveka. Domnival jsem se, ze se nachazeji v trave, bylinach, zviratech, kamenech, stromech. Pral jsem si je odhalit.
Byl jsem malo komunikativni ale presto me lide radi vyhledavali. Rikali, ze diky tomu, ze byli v me blizkosti, je prestala napr. bolet hlava. Myslel jsem si, ze jsou to podivini. Byvaly chvile, kdy se nekomu udelalo spatne a ja jsem intuitivne k nemu prisel, prilozil ruce a jemu se ulevilo. Veril jsem, ze existuje nejaka sila, skrze niz k nam prichazeji infomace. Obcas jsem odhadl radu udalosti, ale logicky jsem to nedokazal vysvetlit.

Tusil jste tedy ze existuji nejake vyssi sily. Veril jste v Boha?

Ne. Ale mel jsem rad nabozenstvi. Kdyz me nikdo nevidel (stydel jsem se totiz), vesel jsem do kostela. V noci jsem potom videl kolem rukou svetlo. Na vsechny moje otazky mi maminka odpovidala, abych nemluvil hlouposti. Proto jsem je prestal klast, abych se nejevil jako nenormalni.

Nahodne jste se setkaval se senzibily, kteri rikali, ze byste mohl lecit...

Moje prvni otazka, kterou jsem jim kladl, neznela, jak mam lecit, ale zda nemohu nekomu ublizit. Jeden senzibil mi odpovedel, ze nikoli, pokud to nebudu sam chtit. Zacal jsem lecit, aniz bych se nekde ucil. Nekterym lidem jsem pomohl, ale nevedel jsem, jak jsem to dokazal. Pred jedenacti lety jsem absolvoval lecitelsky kurz, odesel ze sveho zamestnani a zacal pracovat v poliklinice Vsesvazoveho strediska tradic-niho lidoveho lekarstvi. Pricha-zeli ke mne pacienti s velice tezkymi chorobami, pricemz se mi s nimi lehce pracovalo.
Kdyz jsem si vsak polozil otazku, jak to vlastne delam, me schopnosti klesaly. Mel jsem pocit, ze existuje neco, co me „chyta za krk" a vede, a ze je to nejvyssi rozum. Rekl jsem si, ze pokud logicky nepochopim, co cinim, nedokazu dat druhym lidem to, co umim. Zkousel jsem vnikat do podstaty toho a muj talent znovu stoupal. Zacal jsem tuto problematiku ucit, ale me vlohy klesaly. Pochopil jsem, ze roztrubuji jakasi tajemstvi, presto jsem se touto cestou vydal. A schopnosti se vratily. Zjistil jsem, ze kosmicka energie, ktera vznika „vrstvami" - sferami je bezprostredne prijimana clovekem z kosmu jako barevny prutok duhy. Doslova jsem se prinutil k psani. Zpocatku jsem psal spatne, prace mi nesla od ruky, ale za tri mesice jsem pocitil, ze mi nekdo neco diktuje. Stacilo jen polozit prsty na klavesnici..
.
Vzpomenete si jeste na vas prvni a posledni pripad, kdy jste nekomu pomohl?

Na sveho prvniho pacienta si dobre pamatuji. Byl to clovek, ktery trpel ukrutnymi bolestmi. Podle lekaru mel nalomenou pater. Pozvali me k nemu do nemocnice. Rekl jsem mu, ze vubec nema zlomenou pater, ale jen trhlinku. Pracoval jsem s nim cely vikend. Pote mu udelali novy rentgen a sdelili mu, ze mu nic neni.
Z mych zacatku bych uvedl jeste jeden pripad: v prvnich letech me navstivil mlady clovek - trpel epilepsii. Pri tomto setkani se mi udelalo nevolno, nemel jsem zadnou silu, nemohl jsem vstat, a kdyz vesla dalsi pacientka, neco ji odhodilo ke stene. Jelikoz jsem nechapal, co se deje, zavolal jsem dalsiho cloveka, take ho to odrazilo, a jeste jeden clovek - vsichni ctyri jsme byli v te mistnosti. Stalo se to v cervnu, bylo sedm hodin vecer.   Vsem   bylo spatne. Ackoli bylo   venku horko, v me pracovne se odkudsi objevil chladny vzduch. Zacal jsem si predstavovat ohe; a imaginarne palit celou mistnost. Potom bylo v ordinaci prijemne. S pa-cientem pak vse probihalo bez problemu. Negativni sila, ktera vysla napriklad z toho cloveka, by se nemela dostat do jineho. V Novem zakone je psano, ze Jezis vyhanel posedlost do prasat. Mne je jich lito, a proto se snazim to, co z pacienta vyzenu, spalit v zemskem magmatu.
Poslednim pripadem byl chlapec s nadorem v mozku, u nehoz lekari odmitli provest operaci, ale doporucili mu lecbu gama-zarenim. Rodice s tim nesouhlasili a navsitivili me. Pracoval jsem s nim na jedenacti sezenich, a kdyz s nim sla matka na kontrolu, nevyskytoval se u neho zadny nador. Takovych pripadu jsem zazil mnoho.

S jakymi problemy vas lide vyhledavaji?

 Lide s leukemii, poruchami srdce, ocnimi vadami, zeny s gynekologickymi problemy a ty, ktere nemohou prijit do jineho stavu a lekari je povazuji za neplodne. Vsechny tyto choroby jsou projevem naruseni bio-energie.

A uspesnost vasi lecby...?

Ve vetsine pripadu nemoc zmizela, ackoli predtim pacienty trapila desetileti. Domnivam se, ze jsem jeste malo uspesny. Jak se zpiva v jedne ruske pisni - jeste jsem svoji pise; nezazpival...

Staci  vam cas na to, abyste nabral energii a mohl ji tak predavat dal svym klientum?

Nikdy nepredavam svoji vlastni energii. Mohu pracovat sedm dni v tydnu, od osmi od rana do pulnoci, malo jim, ale presto se neunavim, protoze nevydavam energii. S nemocnym      pracuji vlastne jako hudebnik, ktery hraje na svuj nastroj, tim je u me pacient. Energii jen reguluji. Mohu to delat vedome, svou vlastni metodou, ale i podve-dome, tak jako kdyz muzikant hraje bez not. Kdybych byl vam-pyr a bral energii pacientum, ni-kdy by ke mne uz neprisli. Je take pravda, ze nekteri lide mi vadi, protoze se snazi ze me „vysat"energii.

Opravdu nikdy nerelaxujete?

Neodpocivam. Casu je malo. Specham, abych jeste neco udelal, dokud jsem zivy. Chci jeste pomoci hodne lidem, byt prospesny. Delam snad jen specialni cviky po ranu. Nebo v metru napriklad zavru oci a pracuji s energii.

Mate nejaky recept na to, jak se vyvarovat nemocem a neporusit tak bio-energii?

Najit sve misto v zivote - to k cemu jsme predurceni. Objevit ten spravny duvod, proc jsme se narodili. Nikdo z nas se nenarodil jen tak, aniz by nemel pred sebou nejaky ukol, ktery by mel splnit. Pokud nebudeme hledat cestu, jak prekonavat problemy, budeme nemocni. Nemoc svedci o tom, ze neco delame nespravne.

Vy jste misto v zivote nasel, ale neni to tak davno...

      Kdyz mi bylo petapadesat, zacal jsem chapat slovo stesti. Po svem jsem si zacal uvedomovat, co je to Buh.


Julie Valcova Foto Jan Parkman

Igor Saveljev porada ruzna bioenergeticka vystoupeni. Na snimku s jednou dobrovolnici, ktera popsala svuj pocit: „Zazila jsem neskonalou lehkost, zdalo se mi, ze se vznasim  a v mysli se mi odviji nejs;astnejsi okamzik meho zivota..."

ASTRO  ¹9
5.3. – 11.3. 2001