прощавай, рейк явiк. доводчик

Картонный Чай
_________________________________________ він, навпроти мене
за його столиком, ще двоє: хлопець, і дівчина
поряд з ними пляшка віскі, та келих з коктейлем в рожеву смужку
вона посміхається, і пестить його зап'ястя

фрукти з глиняної вази
той, інший, встає, копирсається в кишенях, і кудись іде

засмаглість її шкіри
її поцілунок в його щоку

він робить ковток, і запалює
попільничка. тихий попіл. серпанок
його пальці ... приголомшливо! можна спостерігати годинами

з деякою періодичністю він дивиться в мій бік
і саме тут, ось таке: я не маю можливості знати, чи затримується його погляд на мені випадково (ну, захотілося йому подивитися саме вперед: що тут такого?) або він, навмисно, таким ось чином, залишає на моїй шкірі якусь клейко образну субстанцію (таким чином помічаючи мене), щоб, через деякий проміжок часу, знову вчепитися в мої очі - але, і цього ' його на мені ' мені з головою вистачило, щоб ' квіти, квіти, квіти - як ніби-то, наді мною, величезне небо квітка '
я
спалахую його струмом
я
відчуваю свій низ таким, що ' я на скелі, і мене зіштовхують з неї ' 

_________________________________ я підбираю поділ своєї сукні
мої коліна оголені __________________________________________
п
о
д
и
в
и
с
ь

н
а

м
е
н
е
саме в цей момент, подивись на мене!
і, ще, таке: усвідомлюючи, що  цього не станеться (адже, по суті, неможливо навчитися прозоро бачити крізь нагромадження зі стільців, столів, і чужих ніг), тим не менш, я розумію, що, як тільки я отримаю в своє розпорядження його наступний погляд, я зроблю це - я розведу їх в сторони
ну, подивись на мене! (аааааааааа-а!) ну, зумій подивитись на мене!

моє тремтіння
н
е
с
т
а
ч
а

п
о
в
і
т
р
я
замовляю склянку звичайної води
щоб не бачити його, сідаю до нього в профіль

моє
четверте
курево

замовляю апельсиновий чай
намагаюсь зосередитися на завтрашній прес-конференції
але ж, ти сама все чудово розумієш! адже, ти знаєш, як це воно є - коли в такому ось стані, і нога на нозі _________!
лакмус
виверження розуму
транс _____________________________________________________

єдине) одне єдине)) саме воно мало змогу врешті-решт, коли-небудь, але здійснитися)))
вибач мене за нашу з тобою дитячу мрію! вчора, я стратила її першочерговість